Blib Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Greit, dette her er litt sykt. Jeg har alltid hatt litt dårligere dekning på rommet mitt enn ellers i verden. Betongmurer i kjelleren. Men det har da alltid vært NOE og hvis jeg ville ha mer kunne jeg forflytte meg bort til vinduet. Men med min nye 6600 har jeg INGEN dekning på rommet, uansett hvor. Etter litt undersøkning fant jeg ut at jeg ikke har dekning noe sted i hele HUSET!! Det er ILLE. Alle andre telefoner som er operative for øyeblikket fungerer som bare juling og alt tidligere har gjort det også! Er det noen måte å fikse dekning på? Noen som helst? Hvis ikke må jeg jo bare få levert tilbake telefonen. 0 dekning der jeg befinner meg mesteparten av livet mitt er jo totalt ubrukeligt! Lenke til kommentar
dirtypop Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bare sleng en metallbit på toppen av telefonen.. en skrue, en pennefjær, hva som helst egentlig funker Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hmm.... Rart det der... Min 6600 har mye bedre dekning enn de forige telefonene mine...(kanskje med unntak av 1610`en jeg hadde) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hmm, problemet ble løst ved en reboot. Lurer på hvorfor det skjedde tho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå