akelbo Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Begynner neste uke, sammen med nok et midlertidig arrangement. Apex Legends får permanent duomodus og kartvalg Lenke til kommentar
Xtorius Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Dette burde vært på plass fra dag 1. Lenke til kommentar
Arctic1878 Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Latterlig å vente så lenge. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Just because. Tipper dem sliter nå når warzone er ute xD Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 MrLuni skrev (6 minutter siden): Just because. Tipper dem sliter nå når warzone er ute xD Tviler. 2 helt forskjellige spill. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Indeed they are. Men Jeg hoppet iallefall over til Warzone og likte det godt! Ikke godt å si når jeg vender tilbake. Kommer an på om Warzone fixer alle irriterende bugs. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 MrLuni skrev (23 minutter siden): Indeed they are. Men Jeg hoppet iallefall over til Warzone og likte det godt! Ikke godt å si når jeg vender tilbake. Kommer an på om Warzone fixer alle irriterende bugs. Sure. Alle populære spill vil ta noen spillere av hverandre, men sånt gjevner seg relativt fort ut. spesielt når de er så forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå