Gå til innhold

star wars galaxies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SWG har bra grafikk, men jeg fikk rett og slett for liten "community" følelse av det, og det var vanskelig å få gruppe. Ellers tar de jo serverene ned 1 gang til dagen, ca 14-15 tiden hvis jeg husker riktig, og selv om det skulle ta 1time, tok det ofte en del lenger tid. Som sagt ovenfor, du blir ganske fort lei, spillet er ikke spennende nok.

Lenke til kommentar

Ja SWG-Norway er en god gruppe(Jeg er Stratocaster av NiS).

Men, det er som kjedeligt med SWG, er at det ikke finnes grupper nesten for folk med "Elite" proffesions, hvertfall ikke grupper som

det er verd og være i, du ender opp med en haug newbies som

skal gjøre missions som gir deg 1k maximum, og det nytter ikke.

Selv er jeg Master Combat Medic, om noen har lyst til og drepe krayt dragons, gi med et kall:) /tell stratocaster

Lenke til kommentar

Hehe.. jeg har det, kjøpte det for en stund siden, har ennå ikke installert det. Jeg har 3 kontoer i Neocron, og skal nå joine en RP klan i Fallen Angels. Jeg venter og ser om jeg går lei av NC etterhvert, så prøver jeg SWG. Ingen grunn til å stresse, jo mer tid et MMO får på seg til å stabilisere seg og vokse, jo bedre er det egentlig.

Lenke til kommentar
Ja SWG-Norway er en god gruppe(Jeg er Stratocaster av NiS).

Men, det er som kjedeligt med SWG, er at det ikke finnes grupper nesten for folk med "Elite" proffesions, hvertfall ikke grupper som

det er verd og være i, du ender opp med en haug newbies som

skal gjøre missions som gir deg 1k maximum, og det nytter ikke.

Selv er jeg Master Combat Medic, om noen har lyst til og drepe krayt dragons, gi med et kall:) /tell stratocaster

kan eg bli leige mordar?

Lenke til kommentar
Hva er det du kan gjøre i swg? er det bare å gå rundt å traske omkring?

Lurer jeg også på, har aldri spilt slike massive multiplayer spill som man kaller det.

Er det at mange spillere spiller på en server og det er liksom et stort brett som man spiller på, man skyter, møtes og slikt?

:blush:

Lenke til kommentar

Det er på en måte brett i SWG, men på en litt annen måte. Det er 10 planeter som kan utforskes og det er noe å gjøre på alle disse planetene. Hver av disse planetene er 15KM over så da kan du tenke deg hvor lang tid det tar å løpe 15km. Godt at personene du spiller ikke blir slitene :) Eller så har du både ridedyr og kjøretøyer som kan brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...