cyberho Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hva er de vanligste codecene..jeg trenger "basics" Lenke til kommentar
simenn Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 last ned ffdshow. den spiller av det meste av det du trenger. hold deg unna større codec packs som nimo og sånt, da får du med så mye dritt du ikke trenger. Lenke til kommentar
jag Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du ikke skal encode er som sagt ffdshow det beste valget vil jeg tro. Hvis filmene har ac3 lyd og du ikke benytter digital ut, er ac3filter å anbefale. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tsunami filter pack er en av de vanligsste Bruker ffdshow for øyeblikket selv Finner mange codecer på denne siden her, og hvis du hadde søkt litt på forumet hadde du funnet ut litt om codecer Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 last ned ffdshow. den spiller av det meste av det du trenger. hold deg unna større codec packs som nimo og sånt, da får du med så mye dritt du ikke trenger. Nimo er greit det, så lenge du vet hva du driver med. Bruker det mye selv jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå