Gå til innhold

Pinnacle PCTV Pro

Anbefalte innlegg

Har ett Pinnacle PCTV Pro kort (som du kan se tv på pc'en med). Etter at jeg reinstallerte win xp pro så måtte jeg installere dette kortet på nytt. Installasjonen gikk greit og alt var bra, jeg fant kanaler, men da jeg trykket på de forskjellige kanalene var bildet bare svart. Uansett hvilke kanaler jeg trykker på så får jeg bare en svart skjerm :no: . Før jeg reinstallerte windows fungerte alt bra, men nå er skjermen helt svart bare. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt PCTVpro funker optimalt.Husk at du kan motta signaler på 3 forskjellige måter,tuner,composite og s-video.

Hvis du kopler PCTVpro til vanlig vegg uttak eller vanlig tv antenne så må den stå på tuner.

Gå inn på innstillinger,prøv deg frem litt,sikkert bare en bagatell.

Lenke til kommentar

Desverre har mange problemer med å installere og konfigurere PCTV kortene fra Pinnacle. Jeg hadde ganske store problemer med 4.x driverne som fulgte med da jeg kjøpte PCTV Pro kortet mitt for ca. 2 år siden. Med nyeste 5.50 fungerer det mye bedre, men enda ikke optimalt. Fortsatt er det endel bugs som burde fikses.

Du kan prøve å få hjelp på det offisielle PCTV forumet til Pinnacle. Håper du får fikset problemene dine snart. Når du først får TV-kortet til å fungere har det meget bra bilde-/lydkvalitet :yes:

http://webboard.pinnaclesys.com/read_forum...ubDocTypesID=76

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...