fhauni7 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har ett Pinnacle PCTV Pro kort (som du kan se tv på pc'en med). Etter at jeg reinstallerte win xp pro så måtte jeg installere dette kortet på nytt. Installasjonen gikk greit og alt var bra, jeg fant kanaler, men da jeg trykket på de forskjellige kanalene var bildet bare svart. Uansett hvilke kanaler jeg trykker på så får jeg bare en svart skjerm . Før jeg reinstallerte windows fungerte alt bra, men nå er skjermen helt svart bare. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Sredna Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Beklager, som du ser av mitt tidligere innlegg om Pinnacle PCTV stereo, så har ikke jeg kommet så langt som å finne kanaler en gang. Håper andre med bedre erfaringer kan hjelpe deg. Jeg er selv bare frustrert og rådvill. Anders Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sikker på at du har valgt riktig med tanke på PAL/NTSC. Den skal stå på PAL. Hvis ikke kan det hende du ikke får bilde, eller at det blir feil vist. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Mitt PCTVpro funker optimalt.Husk at du kan motta signaler på 3 forskjellige måter,tuner,composite og s-video. Hvis du kopler PCTVpro til vanlig vegg uttak eller vanlig tv antenne så må den stå på tuner. Gå inn på innstillinger,prøv deg frem litt,sikkert bare en bagatell. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Desverre har mange problemer med å installere og konfigurere PCTV kortene fra Pinnacle. Jeg hadde ganske store problemer med 4.x driverne som fulgte med da jeg kjøpte PCTV Pro kortet mitt for ca. 2 år siden. Med nyeste 5.50 fungerer det mye bedre, men enda ikke optimalt. Fortsatt er det endel bugs som burde fikses. Du kan prøve å få hjelp på det offisielle PCTV forumet til Pinnacle. Håper du får fikset problemene dine snart. Når du først får TV-kortet til å fungere har det meget bra bilde-/lydkvalitet http://webboard.pinnaclesys.com/read_forum...ubDocTypesID=76 Endret 30. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Spaz?Har du prøvd å kople en Xbox til PCTVpro?Fikk ikke min til å funke helt optimalt,kopla den med composite,valgte NTSC,fikk bare svart hvitt bilde. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Spaz?Har du prøvd å kople en Xbox til PCTVpro?Fikk ikke min til å funke helt optimalt,kopla den med composite,valgte NTSC,fikk bare svart hvitt bilde. Jeg har ikke X-box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå