int20h Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Frykter enda dårligere tider for datasikkerhet Både bedrifter og privatpersoner fikk virkelig satt datasikkerheten på prøve i 2003. Spredning av ormer var større enn noensinne og angrepene florerte. Det fryktes nå at neste år skal bli like kritisk eller verre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det beste er å frykte det verste,da blir man ikke så overrasket om det skulle skje noe Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det beste er å frykte det verste,da blir man ikke så overrasket om det skulle skje noe Så jeg skal f.eks. tro at verden går under i morgo, bare så det ikke skal bli en stooor nedtur om den faktisk går under? Trov vi sier; frykt det værste, håp på det beste Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Fryktspedning er jo viktig for de som skal selge dette - og hvem er det ikke som har skrevet dette ? - jo så sannelig. . . . Denne gangen er det jo dem som selv har handa i honningkrukka. Men det har jo vanligvis ikke manglet på ivrige hjelpere . . . . Artikkler som dette dukker opp med jevne mellomrom, for man må jo prøve å holde "liket varmt", så man får "smidd". Verktøy til å kverke spyvare er det derimot dårlig med. Selv Ad-aware holder seg for god til å kverke alle, og man må ha lov og spørre seg selv hvorfor det da ??? Er det rett og slett fordi det er mer lønnsomt å la vær å ta dem med i søkemotoren ? Jeg bare spør ? Se denne : http://www.answersthatwork.com/ overrasket ? Etter å ha skrevet inn flere hundre av dem på søkelinja i regedit er iallfalll jeg det. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det må da være en eller annen Superfreak i verden som finner en måte å blokkere alt "snuske" på!! Er da sssååååååååååååå mange <----Sånne der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå