Martin Braathen Røise Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Musk nekter alle ansatte å bruke Zoom 1 Lenke til kommentar
HK76 Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Det finnes jo sikre løsninger for videokonferanse. Hvorfor ikke bytte til en av dem? 1 Lenke til kommentar
Johosianna Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Bruke epost, tekstmelding og telefon som alternativ til Zoom? Er dette en aprilspøk? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Vil det si at SpaceX bruker gratisversjonen av Zoom? Isåfall er jo det et bedre spørsmål. Man kan hoste Zoom selv på egne servere styrt av organisasjonen selv. Media gjør en dårlig jobb i dekningen av Zoom her. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Johosianna skrev (9 minutter siden): Bruke epost, tekstmelding og telefon som alternativ til Zoom? Er dette en aprilspøk? De ble oppdaget 2 meget store sikkerhetshull ved Zoom rett etter at bruken eksploderte. Så når det er bedrifter med mye bedriftshemmeligheter så skjønner jeg han godt. Den ene feilen krever direkte tilgang, men den andre var enklere å utnytte så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Johosianna Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 @AndersT2, det virker som siteringsfunksjonen ikke fungerer med Firefox og PiHole. Du har helt rett om sikkerhetsepisodene angående Zoom. Men når ble ordinær epost og vanlige tekstmeldinger sikker kommunikasjon? Lenke til kommentar
NoobMaster Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 @Johosianna Jeg vil nok tro de krypterer e-postene deres (PGP). Med tekstmeldinger håper jeg han mener Signal med E2E kryptering, og ikke vanlig SMS. 1 Lenke til kommentar
Johosianna Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 @NoobMaster det gir mening hvis dine antagelser stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå