magnus85 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 På min 6600 kan jeg velge at jeg vil lagre alle meldinger jeg får på mmc kortet, har jeg ikke denne muligheten på sx1? Hvis ikke? hvorfor? Hvis, hvordan? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Noen som kan svare meg? Litt irriterendes da jeg ikke får lagt inn en mp3 engang, siden den er på 3mb.. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Tror dette har vært diskutert før men finner ikke ut av det, hvis dette er umulig er jo minnekort funskjonen så og si fiasko. Det må da gå ann å legge inn meldinger rett til minnekortet, istedetfor telefon minne.. HJEELP!!!! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 maser igjen jeg, siden jeg ikke får noe svar!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei det går nok ikke. Hadde det vært mulig så hadde sikkert noen svart og da hadde sikkert molna sagt det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå