cheeplix Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 www.gamesmix.com selger Morrowind GOTY edition. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Liker armbrøst. Hadde også en schwæær slodde-hammer som var digg å denge folk med. Slo nesten hvem som helst ned i kne. Husker bare ikke hva den het eller hvor jeg fant den Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 www.gamesmix.com selger Morrowind GOTY edition. Jeg har lest at dette er en dårlig pakke. At ikke alt er samlett sammen. Det mangler noe. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 www.gamesmix.com selger Morrowind GOTY edition. Jeg har lest at dette er en dårlig pakke. At ikke alt er samlett sammen. Det mangler noe. "Her får sjansen til å fordype deg i årets beste rollespill. Pakken inneholder originalspillet samt fragment fra de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon. Elder Scrolls III Morrowind er et storslagent rollespill der du selv styrer og kontrollerer. Du skaper selvsagt din egen karakter og bestemmer siden hvordan du vil legge opp ditt eventyr. " Du får original Elder Scrolls III: Morrowind, Tribunal og Bloodmoon.. Hva mer er det ? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg fikk Gamesmix.com-pakka i dag jeg, faktisk. Til nå er jeg fornøyd. Riktignok er alt lagt sammen i et cover, men det følger med Morrowind, TES Construction Set, Tribunal og Bloodmoon, samt kart og greier. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hehehe digger å gå rundt med det sunder og keeing gir så mye boost i alt Men så har jeg også et deadric longsword som er enchantet med 200-234fire dmg per hit Dyrt å enchante men ikke så veldig når man kan enchante selv Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har bestilt goty fra gamesmix jeg, alt som skal følge med er med, enkelt og greit. Jeg må si at det våpnet som heter Mace of aevar stone-singer ellerno er nok det beste våpnet i spellet, derfor bruker jeg det ikke, spellet er enkelt nok som det er, men man kan trengen tell de gudene og sånn da... Men er det noen her som veit om noen mods med FEITE rustninger? Noe som Chaos warrior armor, det hadde vert no. Med masse skarpe kanter og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå