Gå til innhold

Usb bluetooth adapter

Nikko_

Anbefalte innlegg

Har fått min Nokia 6600 i dag :D

I den anledning trenger jeg også et bluetooth adapter.

Jeg hadde planer om å kjøpe dlink sitt adapter til rundt 400 kroner, men ser at dette er utsolgt på hele weben..

Noen som har forslag til et billig og greit adapter.

På forhånd takk.

MVH Steffen

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=999...lAction=details

denne bruker jeg til min nokia 3650 og her superfornøyd med den!!

Takker! Den virka grei ja... Kan det ordnes slik at jeg kan høyreklikke på en fil i windows og velge send og så popper den opp på mobilen?

Det kan du :thumbup:

Flotters! Da var den bestilt! Det er vel heller et program som gjør at jeg kan høyreklikke på filer og velge send! Forslag til et greit program man kan gjøre det med? :)

Lenke til kommentar

Takker! Den virka grei ja... Kan det ordnes slik at jeg kan høyreklikke på en fil i windows og velge send og så popper den opp på mobilen?

Flotters! Da var den bestilt! Det er vel heller et program som gjør at jeg kan høyreklikke på filer og velge send! Forslag til et greit program man kan gjøre det med? :)

Tror windows fikser dette når drivene er instalert.....

Jeg instalerer bare drivene å ikke no programvare så da funker det ved å trykke høyre muse tast å sende over...... :yes:

Lenke til kommentar

Tror windows fikser dette når drivene er instalert.....

Jeg instalerer bare drivene å ikke no programvare så da funker det ved å trykke høyre muse tast å sende over...... :yes:

tøft! dette gleder jeg meg til :yes: Bør jeg bestille mer minne med i samma slengen? Medfølgte jo ei brikke på 32 mb + 6 mb internt.. Bør ikke det holde ei stund?

Lenke til kommentar
Joda holder nok en stund det...men jeg har 128 mb i telefonen....finner det mer behaglig.....sleppe å tenke på minne.... pluss sis filene til symbian kan ta en god del plass (sis = installfiler til symbian)

alt fra 10 kb til 5 mb.......

jess! sant det.. Men hvis jeg overfører filer med bluetooth ofte, slik som bilder og filmer fra mobil til harddisk, så bør det vel ikke være noe problem :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...