jonasga91 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Heisann :) Når jeg kobler i høyttalersettet mitt til en strømkilde kommer det en kjapp gnist ut inngangen til subwooferen (der strømledningen kobles inn, og ikke ved stikkontakten). Det har skjedd en del ganger nå og jeg er litt redd for å koble dem på igjen i tilfelle jeg får strøm eller det skal begynne å brenne :O Det kommer en superkjapp blå gnist med lyd, men etter det fungerer alt som det skal. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Det er 230V tilkobling som lager en liten gnist? Det er helt normalt. Det er bare noen kondensatorer som skal lades opp. Gnisten du ser kan sammenlignes med statisk utlading. Helt ufarlig. 1 Lenke til kommentar
jonasga91 Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 2 minutes ago, Hårek said: Det er 230V tilkobling som lager en liten gnist? Det er helt normalt. Det er bare noen kondensatorer som skal lades opp. Gnisten du ser kan sammenlignes med statisk utlading. Helt ufarlig. Flott å høre! Da kobler jeg i igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå