Fridams Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 @Kathir99 Hvordan gikk muntlig eksamen? Hvordan planlegger du å forberede deg til skriftlig eksamen? Lenke til kommentar
Kathir99 Skrevet 11. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2020 Fridams skrev (10 timer siden): @Kathir99 Hvordan gikk muntlig eksamen? Hvordan planlegger du å forberede deg til skriftlig eksamen? Hei igjen! Det gikk bra, hvordan gikk det med deg? Jeg tok skriftlig eksamen i høst så det er jeg ferdig med klarte meg der, så da har jeg bestått faget, uten å ha hatt faget! Jeg gjorde ikke så mye til skriftlig eksamen jeg lastet ned mange artikler og slikt da jeg fikk forberedelsesdelen. 1 Lenke til kommentar
Fridams Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Kathir99 skrev (40 minutter siden): Hei igjen! Det gikk bra, hvordan gikk det med deg? Jeg tok skriftlig eksamen i høst så det er jeg ferdig med klarte meg der, så da har jeg bestått faget, uten å ha hatt faget! Jeg gjorde ikke så mye til skriftlig eksamen jeg lastet ned mange artikler og slikt da jeg fikk forberedelsesdelen. Det gikk bra med meg også! Så deilig da! Lenke til kommentar
Kathir99 Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Fridams skrev (På 11.5.2020 den 19.40): Det gikk bra med meg også! Så deilig da! Ja! Det er deilig, lykke til med skriftlig eksamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå