crazydevill Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 hei. Får i selvangivelsen at jeg skal legge inn nypris for den ene bilen og en snøscooter som jeg har. finner ikke prisen i listene fra skatteetaten og forhandlerne vet heller ikke hva prisen var den gangen. hva i alle dager skal man legge inn da?? takker for alle svar på forhånd:) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Spesifiser bil (årsmodell, merke, modell, motor). Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 https://www.skatteetaten.no/person/skatt/hjelp-til-riktig-skatt/bolig-og-eiendeler/bil-bat-og-andre-kjoretoy/bil/slik-verdsettes-bil/ Det er nokså rett frem hvis du følger anvisningen på siden. Lenke til kommentar
crazydevill Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 Se oversikt over Bilpriser - Listepris som ny For alle andre biler eller biler som ikke står i listene, må du kontakte forhandler eller hovedimportør for å få tak i listeprisen. står jeg skal kontakte forhandler, og de vet ikke prisen engang?? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Du kan bare endre verdien som er beregnet ut fra listepris som ny til antatt salgsverdi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Hjelper om du legger ut merke, modell og årsmodell. Med mindre du har stor formue og er i området for formueskatt så betyr det ikkje stort kva som står der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå