energy_x Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har netconnection ferie eller? jeg bestilte ganske mye forskjellige ting fra dem 1.juledag. Jeg tenkte at jeg sikker ikke får mail fra dem ennå, de har sikkert ferie. Men jeg har ennå ikke fått noe mail av dem. Hva er dette for noe, (DÅRLIG, DÅRLIG) Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Slett bestilligen din. og gå til en annen butikk. hwb.no har ikke ferie nå. Bestilte varer rundt 2350 i natt og varene er allerede sendt. komplett.no har heller ikke ferie. Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 skulle gjerne gjort det men det er bare netconnection som har det jeg bestilte Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Oisann. Da e det litt verre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tror ikke dem har ferie og pakken kan vere sendt selv om du ikke har fått mail fra dem, har selv handlet en god del hos dem og aldri hatt problemer , de er også veldig hjelpsomme på returer har feks fått en pelt som ikke virket fikk ny med en gang selv om ikke den gamle var kommet til dem enda. Fikk engang en slange (tygon) som var 10-15 cm kortere enn den jeg bestilte sendte dem mail og noen dager etterpå lå det en ny i posten som var lengre enn det som var bestilt i tillegg fikk jeg beholde den første. Så servicen på retur er også noe å ta med seg når man handler. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 kanskje de har varetelling som microplex. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Selv om du ikke fått mail fra dem, betyr ikke det at du ikke får pakken din. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har aldri fått så dårlig service som hos netconnection.. De svarte ALDRI på mail eller tlf. Jeg måtte bestille 3 ganger før de fikk registrert ordren. Jeg måtte minne de på at jeg skulle få ordrebekreftelse.. Først etter 1 uke fikk jeg vite at de ikke hadde varene på lager.. Det kunne iallefall stå på siden deres. Og det er ikke bare meg som er misfornøyd, nei. (Sorry knokete skrevet.. Men jeg har hastværk ) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Selv om du ikke fått mail fra dem, betyr ikke det at du ikke får pakken din. Jeg fikk iallefall ikke pakken min når jeg ikke fikk mail fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå