zarion Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) prøvde å klokke kortet her endag, tok jo ikke så hardt i Engine = 398.25mhz @ 404 mhz Ram = 297.5mhz @303 mhz Virket som dette gikk ganske smertefritt, benchmarket litt osv problemfritt.. Hvor hardt kan jeg faktisk klokke dette kortet uten noe ekstra kjøling. Skal skru av pc, men mener at jeg ihvertfall har en 120 mm i kabinettet. Da selvfølgelig utenom cpu og vpu vifte.. virket som det var en 80mm, litt usikker orket bare ikke ta fram linjalen Endret 30. desember 2003 av zarion Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du kan klokke kortet ditt helt til du merker grafikkfeil eller Articfacts som det kalles,når du merker det kan du sette ned mhz ett par hekk mindre si f.eks 5Mhz på core og memory,og ta en ny benchmark test for å se om du merker noe til grafikkfeil.Gjør du ikke det kan du bare la det var som det er.Lykke til Lenke til kommentar
zarion Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 tusen takk, skal prøve 10 mhz denne gangen da Lenke til kommentar
zarion Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Dette er ****** meg morsomt!! Jo mer jeg klokker kortet jo mindre 3dmarks får jeg! er jo nede på 9500 3dmarks nå.. Nå laster jeg ned win update , klokker tilbake, laster ned ati drivere og klokker opp igjen!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette er ****** meg morsomt!! Jo mer jeg klokker kortet jo mindre 3dmarks får jeg! er jo nede på 9500 3dmarks nå.. Nå laster jeg ned win update , klokker tilbake, laster ned ati drivere og klokker opp igjen!! Mulig kortet blir for varmt og klokker seg automatisk ned igjen. Men det er vel bare på Nvidia kort eller Lenke til kommentar
defzx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Lol assa. Det er jo meningen det skal sjje motsatte da. Lenke til kommentar
JoNki^ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette er ****** meg morsomt!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Lol assa. Det er jo meningen det skal sjje motsatte da. Jah men har du hørt om at kortet kan bli varmt? Bedere at ytelsen går ned, enn at kortet blir herpa Men er mest sannsynelig noen driver problemer. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Lol assa. Det er jo meningen det skal sjje motsatte da. Jah men har du hørt om at kortet kan bli varmt? Bedere at ytelsen går ned, enn at kortet blir herpa Men er mest sannsynelig noen driver problemer. nee, han som har fucka opp litt her, sånn som den gangen jonki klokka på max, første gangen hans så fucka han opp hele skjemkortet, ja det funker enda, men han må kjøre på over 100 sånne greier mindre en hva som er default. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette hørtes veldidg rart ut jeg har klokka akkurat samme kort og jeg fikk 4000 i 3Dmark03 istad Men som sagt det kan være varmeproblemer, sjekk også tempen i kabinettet. Lenke til kommentar
zarion Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 virker som noe rart skjedde, ramen klokket seg ned til minimun virker det som, og pc'n fryser ved tyngre oppgaver sisn spill osv? Det virker som om et eller annet på kortet har klikket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå