fiskfisk Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 For de som er avhengige av å modifisere bil til det ytterste, kan jeg forresten nevne Auto Modellista på PS2. Over 100 valg bare for å få riktige felger står det respekt av. Har spilt PGR2 en del de siste to dagene og må si at jeg er meget fornøyd med det spillet. Her er det variasjon, realisme og mye å ta fatt i. Spillet varer lenge, spesielt om du har noen planer om å naile expert-bonusene på alle challengene. :-) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nfs:u var skuffende på xbox med tanke på det visuelle Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 For de som er avhengige av å modifisere bil til det ytterste, kan jeg forresten nevne Auto Modellista på PS2. Må bare si at på dette spillet er det en grafikk som ikke hører hjemme i PS2'ens spillverden... Det sensuelle i spillet er kanskje bra, men synes dette er et drittspill! I underground kjøring skal banene gjerne ikke være så varierte, som på landet eller i skogene! Street racing foregår liksom mest i byer.. Ja... Street racing foregår i byer.. men sist jeg sjekket var det i alle fall et par hundre byer i verden så! Synes de kunne variert banene litt.. Master D Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har begge spillene, men jeg må si jeg liker Project Gotham best. Mye bedre følelse med bilen. Dessuten er grafikken bedre på PGR. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har NFSU, og er svært skuffet over stylingen osv... Du har alltid rå til det beste, uansett. De har gjort en ting feil snudd på hodet. Alt burde vært unlocka med en gang, og det burde vært slik; Man burde kjørefor å få penger, ikke for å unlocke. Det hadde vært mye kulere, så måtte du begrense ting, feks style bra, men ikke ha så bra bil, pårgunn av for lite penger... Skjønner?? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 NFSU Positivt: Fart,bra med styling, sweet grafikk, bra lyd,online spill Negativt: Trimming, catch up opplegget til EA, ingen replay, dårlig med baner. Har ikke spilt gothem racing, men hørt det skal være veldig rått og kult. Men ville nok ha gått for nfsu Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Nå har jeg fått prøvd begge spillene en god stund, og jeg skal kjøpe begge. Fordi det er to helt forskjellige spill, i samme sjanger. NFS:U=Kult, PGR2=Realistisk. Så det er egentlig bare spørsmål om hva du/jeg liker best. Men jeg tror svir bort pengene mine først på PGR2. Her er min Anmeldelse. NFS:U Pluss+++ + Fete styla biler (Harry!.... men ikke på bilspill ) + Veldig arcade preget, noe som kan være kult i blandt. + Likte du 2 Fast 2 Furious, kommer du til å digge dette spillet. + NOS Minus--- - Har du sett en bane har du sett alle - Grafikken kunne vært mye bedre på xbox vers. - Ingen Replay PGR2 Pluss+++ + Realistisk Bilkjøring + Syk Grafikk, Ser helt ekte ut på replayen!!! + Xbox Live + Bedre utvalg av både biler og baner Minus--- - Dårlig Bilfysikk, kræsjer du i 200km/t får bilen bare en liten skade - Lav framerate (du merker ikke noe forskjell, men jeg får være litt pirkete) - Kræsjer du i 350km\t får bilen ingen skader. Det er nesten ikke noe negativt å si om PGR2, Sorry! Endret 3. januar 2004 av Sap15 Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) - Dårlig Bilfysikk, kræsjer du i 200km/t får bilen bare en liten skade ja... du kunne jo kanskje spandert en linje på minus sia til Nfsu og da, som lyder følgende: Kræsjer du i 350km\t får bilen ingen skader. Endret 3. januar 2004 av t2xg Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her er svaret ditt, men jeg tror du må velge selv: 1. NFSU +Flest streetracere, jævli kult med drag race over nettet -Stygg grafikk, urealistiske personer, ingen superbiler 2. PGR2 +Deilig grafikk, superbiler finnes også i tillegg -Dårlig til dragrace, mindre streetracere Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kult med drag race over nettet Nfsu har ikke støtte til xbox live Lenke til kommentar
magneto Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kult med drag race over nettet Nfsu har ikke støtte til xbox live Nei da må man på PS2. Rart at kun PS2 har det egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå