SaReX Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Heisann! Skal kjøpe meg et rått bilspill. Og det står mellom Need For Speed: Underground & Project Gotham Racing 2 (Xbox). Hvilken skal jeg velge? Har Prøvd begge litt, men det er jo bedre å spørre noen som eier disse spillene Endret 3. januar 2004 av Sap15 Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tja, PGR2 har finere grafikk, men nfsu har kanskje litt mer fart? Jeg har begge, men spiller mest på pgr2 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg skal også kjøpe bilspill i dag, og valget står mellom PGR2 og NFSU. Nå sto jeg en halvtime på spaceworld i går og lekte meg med NFSU, og var ikke særlig fornøyd... ekkel styring, litt kornete grafikk osv... Så jeg tror nok jeg går for PGR2... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg liker PGR serien bedre enn NFS serien, men jeg må innrømme at jeg bare har prøvd PGR2 og NFS såvidt. Men etter første inntrykket ville jeg gått for PGR2. Lenke til kommentar
espresso Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 PGR2 er X-Box LIVE kompatibel... dvs om du har bredbånd evnt adsl og et live kit, kan du spille race online mot andre!! MORRO! det følger forresten med 2 mnd gratis Live abonnement (testabbo) med PGR2 så jeg ville gått for det om du har muligheten til å spille live. Men det virker jo litt fett å RÅNE bilene sine og da.. hehehe leve andebu og kodalrenna... espresso Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 NFS:U er for folk som vil ha det gøy for en helg. Det er utrolig uvariabelt (du kjører igjennom de same plassene gang på gang) og har dårligere grafikk. Det støtter heller ikke xbox live. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Støtter forrige innlegg. NFSU blir du fort lei, PGR2 er mye artigere i lengden, og som tidligere nevnt har det Livestøtte. NFSU er håpløst mye oppskrytt overalt IMHO. Lenke til kommentar
cky Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kort sagt: NFSU er grenseløst dårlig med flashy grafikk som du får hodepine av. Aldeles dårlig kjørefølelse. Men, + for at man kan style bilene. Terningkast 2 / 3. PGR2 er et glimrende spill, meget bra fysikk i spillet og masse baner/løp. Det tar veldig mange timer før du har spilt alt i dette. Terningkast 6. Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Eg har NFS:U til data og PGR2 til xbox og NFS vart eg lei av etter tre kvelder medan PGR2 spelar eg 6 timer til dagen i heile jula og er ennå ikkje ferdig... Det er utruleg mykje å gjere i PGR2 og som sagt er det LIVE støtte. Har ikkje testa ut dette, men å håper å få gjort det etter nyttår. Der med å style bilane vert du fort lei av, og uansett får du ingen bil i NFS:U like fin som Ferrari 360 Modena Gå for PGR2, du! Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 NFSU. Enig at PGR2 har bedre grafikk, men jeg liker NFSU bedre. Smak og behag. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) HVILKET er best. Norsk, folkens! Endret 31. desember 2003 av TorgeirS Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Da får vel jeg komme med et counter attack da! NFS:U, er et sinnsykt rått spill hvis du setter deg inn i det! Du kan oppgradere bilen din til hver minste detalj!! Du får skikkelig rask og furiøs ( ) følelse av dette spillet! Og etter at du har rundet det kan du ta med deg bilen din på internett og vise de andre at du kicker ass! ! Jeg vil absoulutt anbefale nfs fremfor gotham! Jeg synes gotham er et spill som satser mer på grafikken enn på gameplayet. Etter min mening går du temmelig fort lei av gotham fordi banene er så utrolig like!! Men det er absolutt en god konkurrent mot nfs!! Det er jo egentlig bare et spørsmål om smak! Bare synd at førsteintrykket på NFS alltid vil være dårlig, i og med at du starter med en ganske lame u-styla bil...!! håper dette hjalp din endelige besluttning Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) lapette sa: Etter min mening går du temmelig fort lei av gotham fordi banene er så utrolig like!! det er da banene i nfsu som er like hverandre ikke de i pgr2. Endret 31. desember 2003 av magnus1987 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Til nest siste (var treig) Hvor mange baner har du i nfsu? Selv kjøpte jeg PGR2 i går, og har spilt omtrent konstant, angrer ikke i det hele tatt. Endret 31. desember 2003 av |FSK| Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Lapette skrev: Etter min mening går du temmelig fort lei av gotham fordi banene er så utrolig like!! Sorry mac, men jeg har spilt begge jeg og, NFSU har kanskje det mest repetive reportoaret av baner i jeg noengang har sett. Hvis du i det heletatt har spilt noe NFSU eller PGR2. Så nå får du gi deg! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 HVILKET er best. Norsk, folkens! Gramatik er får pyser. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Får komme med et counter-counter-attack jeg da. Jeg synes gotham er et spill som satser mer på grafikken enn på gameplayet. Grafikk og realistisk kjøring må til i et bilspill! Etter min mening går du temmelig fort lei av gotham fordi banene er så utrolig like!! Da er det verre på NFS. Her kjører man jo bare rundt i de samme byene og gatene hele tiden! Bare synd at førsteintrykket på NFS alltid vil være dårlig, i og med at du starter med en ganske lame u-styla bil...!! Det gjør man alltid på et spill! Begynner med de dårlige tingene, så må man gjobbe seg oppover. Master D Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg synes førsteintrykket på gotham er ganske mye bedre enn nfs:u! Men kommer du inn i midten av begge spillene vil jeg klart anbefale nfs!! I underground kjøring skal banene gjerne ikke være så varierte, som på landet eller i skogene! Street racing foregår liksom mest i byer.. Men jeg synes fortsatt at gotham's baner kunne hatt litt større utfordringer. Det er liksom litt for lite variasjon, ikke texturemessig, men challengemessig! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Går det an å oppgraddere bilene i PGR2 ala Sega gt 2002? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg synes førsteintrykket på gotham er ganske mye bedre enn nfs:u!Men kommer du inn i midten av begge spillene vil jeg klart anbefale nfs!! I underground kjøring skal banene gjerne ikke være så varierte, som på landet eller i skogene! Street racing foregår liksom mest i byer.. Men jeg synes fortsatt at gotham's baner kunne hatt litt større utfordringer. Det er liksom litt for lite variasjon, ikke texturemessig, men challengemessig! Jeg må si meg totalt uenig her gitt. NFS:U spiller du jo gjennom på en helg, og banene finnes knapt varierte. All kjøring foregår om natta. Det eneste som gjør at NFSU kan være litt artig er drag og drift modusene, men etter at du har vært igjennom underground modus en gang ser jeg ikke for meg at man gidder å spille det noe mer. Oppgraderingen av bilene er også veldig dårlig i og med at man bare får litt bedre motor, girkasse, bremser etc. hver gang (3 nivåre på hvert), og det har jo null å si hvilken "merkepakke" man velger. Det er begrenset hvor morsomt det er i lengden å endre på lakk og dekor på en bil IMO. PGR2 for alle penga sier nå jeg, der man i det minste har en viss følelse av at man faktisk kjører bil, og hvor omgivelsene er varierte og mye penere. Jeg er også uenig i førsteintrykket er best på gotham. Jeg synes NFS:U ga et bedre førsteintrykk. Med en gang virker det som veldig hipt og kult. Fin musikk og det kan synes forholdsvis dypt, men etter kort tid fant man jo ut at dette bare var tull. Gotham derimot blir bare bedre og bedre jo mer man spiller. NFS:U er sikkert best og morsomt for de som egentlig ikke synes bilspill er det store her i verden. De kan sikkert ha det artig med det en stund. PGR2 har IMHO mye større dybde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå