Gå til innhold

Messenger. Hvordan få endret navn som vises når..

vegarroe

Anbefalte innlegg

Bruker messenger på jobb og hjemme og ønsker at navnet de andre ser skal reflektere hvor jeg er, f.eks. vegarroe @ Home når jeg er hjemme og vegarroe @ Work når jeg er på jobb.

Noen som vet om det er mulig å stille inn dette slik at navnet endres automatisk etter hvor jeg logger på?

Endret av vegarroe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off-topic: Anbefaler MSN Plus!2 på det sterkeste. En rekke kjekke features, blant annet at man kan rename kontaktene sine og da ignorere i alt det idiotiske folk kaller seg ("PartyJohan", "Johan I Dusjen lol2k" osv.), slik man kunne med gode gamle ICQ (ja, jeg vet folk fortsatt bruker ICQ og ja, det er mye fetere enn MSN men la det gå :).

Lenke til kommentar
Off-topic: Anbefaler MSN Plus!2 på det sterkeste. En rekke kjekke features, blant annet at man kan rename kontaktene sine og da ignorere i alt det idiotiske folk kaller seg ("PartyJohan", "Johan I Dusjen lol2k" osv.), slik man kunne med gode gamle ICQ (ja, jeg vet folk fortsatt bruker ICQ og ja, det er mye fetere enn MSN men la det gå :).

Da jeg la inn plus for noen uker siden fikk jeg fullt opp med spyware og shit (reklame pop-ups, ny toolbar i explorer som jeg ikke fikk bort) så messenger plus er noe JEG aldri vil anbefale noen!. (Lasta ned plus fra Microsoft sine sider.)

Endret av MCDr
Lenke til kommentar

Da jeg la inn plus for noen uker siden fikk jeg fullt opp med spyware og shit (reklame pop-ups, ny toolbar i explorer som jeg ikke fikk bort) så messenger plus er noe JEG aldri vil anbefale noen!. (Lasta ned plus fra Microsoft sine sider.)

Det var fordi du godtok og innstalere "sponsor" avtalene til Msn Pluss sammen med det.

Denne går det ann og huke av, slik at spyware ikke innstaleres ;)

Lenke til kommentar

Som MorePower sier så tror jeg du kan bruke forskjellig navn hjemme og på jobb hvis ikke du har en laptop du drasser att og fram med. Da må du nok forandre det sjøl ettersom hvor du er.

Det kommer litt ann på om informasjonen blir lagret på serveren til msn om det går å ha forskjellig navn på forskjellige maskiner

Endret av mozz
Lenke til kommentar

Det var fordi du godtok og innstalere "sponsor" avtalene til Msn Pluss sammen med det.

Denne går det ann og huke av, slik at spyware ikke innstaleres ;)

doh :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...