Empress Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Heisann der, jeg kjedet meg litt da og så begynte jeg å skjære litt i tre, prøvde å lage et ansikt litt da og så bare la jeg på litt sånne funny photo frame på nettet, hva syns dere så langt, burde jeg prøve litt mer? 1 Lenke til kommentar
Empress Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 (endret) Skal begynne på å lage en kvinnebuste snart tror jeg, bare trenger litt mer tid på meg, men jeg laget en liten vase for moro skyld da med plass til en lliten blomst Endret 30. mars 2020 av Empress 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Ansiktet har kanskje litt få konturer enda til å si så mye om, men dette er i hvert fall kreativt Fortsett på dem, og fortsett å laste opp! Interessant å følge med på! Det kan hende du må lage en del forskjellige ting før du virkelig finner retningen du skal bevege deg i. Begynte å tegne litt for litt over ett år sida, det var veldig morsomt, ble for mye stress i livet så jeg måtte slutte men jeg savner det litt. Lenke til kommentar
Empress Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 Taurean skrev (30 minutter siden): Ansiktet har kanskje litt få konturer enda til å si så mye om, men dette er i hvert fall kreativt Fortsett på dem, og fortsett å laste opp! Interessant å følge med på! Det kan hende du må lage en del forskjellige ting før du virkelig finner retningen du skal bevege deg i. Begynte å tegne litt for litt over ett år sida, det var veldig morsomt, ble for mye stress i livet så jeg måtte slutte men jeg savner det litt. Takker så mye for det, du får tegne litt på si da 1 Lenke til kommentar
Empress Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 Hei igjen, har ikke brukt så mye tid på kunst siden sist, men jeg bare lagde en papirdiamant for moroskyld Lenke til kommentar
Empress Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 Bare tegnet litt :) Lenke til kommentar
Empress Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 Tegnet en liten engel idag og la på litt effekt for niesen min :) Lenke til kommentar
Empress Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 Min aller første forsøk på å lage en byste Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Det er gøy at du oppdaterer fra tid til annen Det skal bli morsomt å se hvordan det utvikler seg over måneder og år! Lenke til kommentar
Empress Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 Taurean skrev (7 minutter siden): Det er gøy at du oppdaterer fra tid til annen Det skal bli morsomt å se hvordan det utvikler seg over måneder og år! Takker, bare lager litt ting her og der 1 Lenke til kommentar
Empress Skrevet 30. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2020 Bare tegnet litt for en kamerat 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Empress skrev (11 timer siden): Bare tegnet litt for en kamerat Abstrakt, dét liker jeg. Var sånn stil jeg begynte å tegne da jeg begynte for litt over ett år sida også. Bare la hodet inspirere fritt. Kjøp tusjpenner med forskjellige farger og fyll inn i det svarte, det blir stilig! Lenke til kommentar
Empress Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Taurean skrev (På 31.5.2020 den 5.12): Abstrakt, dét liker jeg. Var sånn stil jeg begynte å tegne da jeg begynte for litt over ett år sida også. Bare la hodet inspirere fritt. Kjøp tusjpenner med forskjellige farger og fyll inn i det svarte, det blir stilig! Tror deg :p Lenke til kommentar
Empress Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2020 Ikke så mye men, har roet ned tegningen litt 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 (endret) Veldig kult!! Hadde vært kult å se en vase designet sånn som det. Svart med noen streker av de fargene. Endret 26. juni 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Empress Skrevet 26. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2020 Taurean skrev (9 timer siden): Veldig kult!! Setter veldig pris på det! Lenke til kommentar
Empress Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Prøvde å lage vase idag, men den kollapset bare, så da ble det sånn istedet :p 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Fin base for dekorering med planter Lenke til kommentar
Empress Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Taurean skrev (2 timer siden): Fin base for dekorering med planter Hihi, har jeg ikke tenkt på :p Lenke til kommentar
Empress Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Tenker litt på lage noe for et dørskilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå