Gå til innhold

hva blir den neste N telefonen som ligern på 5210?

wil

Anbefalte innlegg

jeg har selv en Nokia 5210 som er for å si det mildt veldig bra. samme hva dere andre sier. ken tåler alt. den har jo det beskyttende dekslett utapå som gjør det mer sikkrere. men jeg synes det er litt for lite funksjoner på den. så jeg lurer på når den neste Nokia telefonen som er like bra og like beskyttende som 5210 kommer.

Noen som vet.

hvis noen vet, hva heter den da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har selv en Nokia 5210 som er for å si det mildt veldig bra. samme hva dere andre sier. ken tåler alt. den har jo det beskyttende dekslett utapå som gjør det mer sikkrere. men jeg synes det er litt for lite funksjoner på den. så jeg lurer på når den neste Nokia telefonen som er like bra og like beskyttende som 5210 kommer.

Noen som vet.

hvis noen vet, hva heter den da?

Oppfølgeren 5100 har allerede kommet. Det er en ålreit mobil hvis du liker 5210 så godt.

Nokia 5100

Lenke til kommentar

Tåler utrolig mye ja,en gang slengte jeg en 5210 _hardt_ ned i en båt..uheldighvis vart skermen "knust",men jeg kjøpte en til av 5210en..funker idag også faktisk,men jeg låner den bort,har nokk av mobiler egentlig :cool:

Mista en siemens C35i ned på en gate,bare det var nok til at den fikk samme skaden som min første 5210.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, det opplevde jeg også med en N5210. Selve mobilen er veldig sikker mot skader, men skjermen får lett sprekker. Dette er jo veldig teit. Synes de burde "fullført" mobilen med å lage en slags beskyttelse der og, er jo veldig irriterende når du kjøper en "støtsikker" mobil og så blir det sprekker i skjermen.

Lenke til kommentar

5140 så jo bra ut da. kanskje jeg skal ønske meg den når den kommer. noen som vet når den kommer?

joda har noen historier med Nokia 5210 jeg å. duppa den i snøen to ganger med vilje, det gikk kjempe fint. har minsta den iallefall 2 meter rett ned. like fin

Endret av wil
Lenke til kommentar

ja, 5140 har det lille jeg mangler. fargeskjerm og polyfoiske ringetoner. den mobilen blir jo bare perfekt. den skal jeg ønske meg.

skal ikke klage på kvaliteten på Nokia 5210 nei, jeg vil heller si at det er de andre Nokia telefonene som henger etter når det gjelder sånn. for min del har jeg hverken sansen for 3510i eller noen av de andre, liker de som er litt mer stabilitet på og som man faktisk kan gjøre noe på uten at de går istykker.

takk for svarene forresten.

Endret av wil
Lenke til kommentar

5100 tåler ikke like mye.

en venn av meg har 5100 og den lå å badet når han skulle dusje og når han kom ut var den full av fukt. og 2 dager senre funket den ikke.

men det er jo ikek smart å legge den på et bad når du du dusjer..

blir jo ganske mye fuykt, men 5100 burde tålt det.

er jo såtalt en vannsikker mobil da.

Lenke til kommentar

5100 tåler mer enn 5210,-

den er laget med lokk til batteriet og "vannsikring" i fronten... men jeg må bare si at dere som tror at dette er en støtsikker/vannsikkert tlf har dere tatt feil,- 5210, 5100 og 5140 er mobiler som tåler med enn andre,-

Dette er en stor grunn for at sie og ericsson ikke produserer slike typer mobiler lengre, for kundene trodde de kunne tåle å bli vasket i vaskemaskinen,- men men

Lenke til kommentar

Jeg har 5100 og er greit fornøyd med den. Det som er sikkert er iallefall at den tåler! La den ved et uhell i fryseboksen i en og en halv time. Funket like bra etterpå. Det som er dumt med 5100 er at det er series 40. Hater series 40. Ingen muligheter som på feks 3650 der du kan ha fjernkontroll til tv'en, masse spill, kule programmer osv. En annen ting er at den er treig. Tar kanskje 1sek fra jeg trykker til den gir respons i visse tilfeller. Den som ikke bryr seg om dette kan trygt kjøpe 5100. Konge telefon hvis du ikke er utstyrsfrik.

-Magnus

Lenke til kommentar

en venn av meg har 5100 og den lå å badet når han skulle dusje og når han kom ut var den full av fukt. og 2 dager senre funket den ikke.

Rart :roll:

Jeg har fram til nå hatt en "gammel" Sony Ericsson T200...Den ligger på badet hver evig gang jeg dusjer...Og den har aldri blitt skadet...

Så jeg trur han kameraten din har litt høy luft fuktighet om han klarer å ødlegge en 5100!

Lenke til kommentar

Rart :roll:

Jeg har fram til nå hatt en "gammel" Sony Ericsson T200...Den ligger på badet hver evig gang jeg dusjer...Og den har aldri blitt skadet...

Så jeg trur han kameraten din har litt høy luft fuktighet om han klarer å ødlegge en 5100!

Samme her (tar den ikke med meg hver gang, men den ligger ofte i lomma, og da tar jeg den ut når jeg kommer på badet, før jeg hiver buksa på vask), men både med Motorola T720, Sony Ericsson T610 og P800...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...