magiga Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Bruker du delebil i Oslo nå? Du kan ikke regne med at den er desinfisert etter forrige bruker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Jeg forstår poenget, men for min del er delebil noe annet. 4 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Ja, det første som slo meg også, hvor mange delebiler er i kjørbar stand...(?) Men altså, så lenge alle er like syke, eller like friske og kjenner hverandre kan det gå bra. Men i en tilfeldig bil som ikke "kan" vaskes, blir jeg skeptisk igjen. Stiller krav til renslige brukere, noe absolutt alle kanskje ikke er.... 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Vent, var det noen som trodde at magiske feer dukket opp og steriliserte innventarer på leiebiler? 3 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Nei, ikke offisielt...? Virus lever vist lenge på flater, i et cruiseskip aktive virus i en uke påstås det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Her er noe av problemet og Miljøavtrykket til delebiler. Behovet for vask og vedlikehold. Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Men... men... CO2... "Vi har ju bara 10 år på oss"... lol Märkligt tyst från alla klimatreligiösa plötsligt haha. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 KjeRogJør skrev (16 timer siden): Nei, ikke offisielt...? Virus lever vist lenge på flater, i et cruiseskip aktive virus i en uke påstås det. Virus "lever" ikke i hele tatt. De er operative så lenge de eksisterer (ikke er vasket vekk). Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 JØI skrev (15 timer siden): Her er noe av problemet og Miljøavtrykket til delebiler. Behovet for vask og vedlikehold. Miljøavtrykket??? Det må du definere nærmere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Hanhijnn skrev (7 timer siden): Virus "lever" ikke i hele tatt. De er operative så lenge de eksisterer (ikke er vasket vekk). Ja det er derfor en kan få HIV av å ta på dørhåndtak. Må jeg slenge på /s her eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Hanhijnn skrev (7 timer siden): Miljøavtrykket??? Det må du definere nærmere. Ekstremt mye høyere behov for rengjøring. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 JØI skrev (16 timer siden): Ekstremt mye høyere behov for rengjøring. Lever fint med det, du! Bruker Vy sine biler temmelig ofte. Skikkelig handy! Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Shruggie skrev (1 time siden): Bruker Vy sine biler temmelig ofte. Skikkelig handy! Heller Vy sine biler enn Vy sine (buss for) tog. Særlig nå i disse Covid-19 tider. Har du med eget desinfeksjons-utstyr? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Hanhijnn skrev (7 timer siden): Heller Vy sine biler enn Vy sine (buss for) tog. Særlig nå i disse Covid-19 tider. Har du med eget desinfeksjons-utstyr? Nei, nå er jeg hjemme som alle andre. Jeg snakker om "the before times". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå