Sandy Koufax Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Skal ha eksamen på mandag. Så i en drøm den 22.11.2019 at en fiendtlig professor, L.V., hadde snakket med foreleser i emnet om å gi meg svakere karakter enn det jeg skulle få. L.V har gjort noe tilsvarende før og slapp da unna fordi universitetet valgte å forsvare han. Da fikk jeg en D på en prikkfri eksamen. Også da drømte jeg på forhånd at L.V ville ta meg og han gjorde nettopp dette på eksamen. Bør jeg møte opp? Endret 28. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Som nevnt i andre tråder håper jeg du får hjelp Sandy, og ja - møt opp for eksamen. 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 Alright, skal møte opp. Er ganske godt forberedt. Tingen er at også i den drømmen satt jeg på et lite rom fremfor å møte opp i levende live, slik man vanligvis gjør på muntlige eksamener. Så også der måtte jeg ta eksamen over video. Lover dårlig. Og hyggelig å se deg også Sampson, hehe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Bry deg mer om det som skjer i livet ditt enn drømmene dine. Møt opp, uavhengig av hva du drømmer 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) Først og fremst, jeg sitter i karantene fordi en person jeg bor med på studentleiligheten har Covid-19 viruset. Og jeg har undersøkt alle drømmer her og mener at det muligens er bedre for meg å vente. Den drømmen var for likt det vi har nå og der blir jeg knust. Her må jeg ligge lavt frem til situasjonen i tidslinjen er gunstigere for meg. Endret 29. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) Vil bare si at professoren i seg selv er en flott fyr. Men han kommer fra et fattig land og kan umulig stå i mot disse folkene. Her må jeg ta hensyn til alle parter. Endret 29. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Sandy Koufax skrev (10 minutter siden): Først og fremst, jeg sitter i karantene fordi en person jeg bor med på studentleiligheten har Covid-19 viruset. Sitter du i karantene så skal du ikkje møte opp med mindre det er gjort eigne tiltak som gjer at du kan gjennomføre eksamenen i karantene. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2020 Vel, jeg forsøkte å utsette, men dette skjedde likevel tror jeg. Så la oss fortsette. Skjedde i går mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå