vetle- Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har et gecube ati radeon 9600 XT som henger seg når jeg spiller. Det går ikke mange sekundene fra jeg begynner å spille før LAT henger seg, jeg nå restarte maskinen. Har prøvd me alle drivere jeg har funnet fra de gammleste til de nyeste.. Har hørt at ati og kt400 chipsete ikke passer helt i lag. andre med samme problem, evt. noen som vet hva jeg kan gjøre UTEN å sette ned til agp 4x? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kan være AGP driverne dine som ikke er helt på lag. Trenger ikke være skjermkort driverne. Kan også være pga. at du ikke har uninstallert de gamle driverne dine ordentlig. Dette kan du gjøre ved å uninstallere de gamle riktig først, og så slette alt som har med ATi å gjøre i /windows/system32 og /windows/drivers ... Dette gjør du ved å sette visning om til detaljer og gå på properties og velge "company", deretter sortere etter dette. Har du byttet BARE skjermkortet eller ? Er dette en ny maskin ? Ny ram ? Nytt hk .. osv. Sjekk også med www.memtest86.com. Jeg hadde samme problem som deg, og det viste seg å være et minne problem. Og det var faktisk hovedkortet sin skyld. Oppdater også BIOS'en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå