Noop Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har et Abit AT7 hovedkort... Jeg har fått lagt inn alt av drivere og slikt! Men når jeg skal restarte så må jeg dra ut hovedstrøm kabelen til et lys på hovedkortet skrur seg av, også klarer den å starte igjen! Har også hengt seg opp mens lillebror spilte et spill kalt DX-Ball! Har aldri hatt det problemet før! Fikk også blue-screen to ganger igår! Kunne noen PLZ hjelpe meg. Skjønner ikke hvorfor det er så ustabilt! Hadde satt pris på alle mulige svar som kan hjelpe! På forhånd TUSEN takk!!!! Mvh, Noop Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 quote: >Jeg har fått lagt inn alt av drivere og slikt! < mener du oppdaterte drivere til skjermkort inkl. hovedkort BIOS ? Hvis maskina fryser i windows/ spill ( ikke tilkoblet internett ), så kan konflikten ha med manglende generelt vedlikehold å gjøre, evt. ressursmangel. Oppgi spesifikasjoner ( strømforsyning, prosessor, minne, harddisk, skjermkort o.s.v. ) og OS + om problemet oppsto etter at noe nytt ble endret på maskina, lagt til eller fjernet programvare eller komponenter. En oversikt kan gjøre det enklere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Noop Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hey, spec's er: Abit AT7 Amd athlon 1GHz 256MD DDR WinFast A340 TDH (skjermkort) Disse spec'sa er ikke mine, men den pc'n som er problemer med! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
Noop Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har de nevte spec'sa og kjører på Windows XP Pro Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvilket lys er det du snakker om på hovedkortet? Jeg har både Abit IC7 og Abit BH7, og på begge disse 2 kortene skal det faktisk lyse (ett rødt og ett grønt lys) - og hvorfor vil du ha dem til å slukke? Lenke til kommentar
Noop Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vel på det kortet så lyser det en orange liten lamp(LED), vil ikke at den skal skrus av. men jeg må dra ut selve strømledningen for at jeg kan skru pc'n på igjen, og da skrur det lyset seg av nmår jeg drar den ut! hmmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå