Gå til innhold

Abit HK problemer! Hjelp

Noop

Anbefalte innlegg

Jeg har et Abit AT7 hovedkort...

Jeg har fått lagt inn alt av drivere og slikt!

Men når jeg skal restarte så må jeg dra ut hovedstrøm kabelen til et lys på hovedkortet skrur seg av, også klarer den å starte igjen! Har også hengt seg opp mens lillebror spilte et spill kalt DX-Ball! Har aldri hatt det problemet før! Fikk også blue-screen to ganger igår! Kunne noen PLZ hjelpe meg. Skjønner ikke hvorfor det er så ustabilt! Hadde satt pris på alle mulige svar som kan hjelpe!

På forhånd TUSEN takk!!!!

Mvh,

Noop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

quote: >Jeg har fått lagt inn alt av drivere og slikt! <

mener du oppdaterte drivere til skjermkort inkl. hovedkort BIOS ?

Hvis maskina fryser i windows/ spill ( ikke tilkoblet internett ), så kan konflikten ha med manglende generelt vedlikehold å gjøre, evt. ressursmangel.

Oppgi spesifikasjoner ( strømforsyning, prosessor, minne, harddisk, skjermkort o.s.v. ) og OS + om problemet oppsto etter at noe nytt ble endret på maskina, lagt til eller fjernet programvare eller komponenter. En oversikt kan gjøre det enklere å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel på det kortet så lyser det en orange liten lamp(LED), vil ikke at den skal skrus av. men jeg må dra ut selve strømledningen for at jeg kan skru pc'n på igjen, og da skrur det lyset seg av nmår jeg drar den ut! hmmm....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...