SupremeX Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Jeg skal oppgradere min pc, vet at det egentlig ikke er nødvendig, men har litt penger som brenner i lomma etter jul Det jeg hadde tenkt på var: Nytt hk Ny ram nytt grafikkort eventuelt ny hd. Det jeg har fra før av er: Asus P4C800 TwinMOS m/Winbond pc3200 512 dual Asus GeForce FX5900 nonultra Hva er lurt å kjøpe nytt egentlig? Prisene på hardware synker vel litt nå etter nyttår også? Resten av specs i profilen. Godt nyttår Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Jeg skal oppgradere min pc, vet at det egentlig ikke er nødvendig, Ja du har helt rett. Jeg ser ikke poenget med å bytte noe av det du har, kanskje legge på 512MB minne til, er alt jeg kan se. Med mindre du er ute etter noe spesielt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 hmm.. kan være du har rett.. men va bør jeg vel kjøpe ny dual pakke da? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Neida, du trenger ikke oppgradere noen verdens ting du far. La heller pengene ligge og brenne i lomma litt lenger.......:-) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 hmm.. kanskje jeg lar vær, og heller kjøper meg et par spill, så får heller konfirmasjonspengene til våren ryke Rayline TWB: er ikke far, litt unormalt når man er 14 (ikke fjortiss) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Figurativt språk...............:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå