Stene`` Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hehe, jaja... here goes nothing.... skal de derre 4 putene som er med på prossesorn bort før jeg setter på vifta? små ronde svarte klister dingser.. Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det skal de nok ikke disse er der for og ståtte opp så ikke kjernen knekker og lignende Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Er ikke helt sikker på hva du mener,men jeg tror du mener de klisterlappene.Under dem skal det være noe kjølepasta som skal være under vifta? Endret 30. desember 2003 av Sunni Lenke til kommentar
Stene`` Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 små runde svarte dotter i, 4 stk i hvert hjørne på prossesoren... vifta mi bråker som *** og.. det er en Vulcano 9. Det står "silent" men omg.... høres ut som støvsugern Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Mellom CPUen og vifta skal det ikke være annet enn kjølepasta.CPUmetall-kjølepasta-vifte.Nå er det et år siden jeg monterte min AMD 2600,men det er slik jeg kan huske det.Det kan være vrient å få montert CPUvifta. Endret 30. desember 2003 av Sunni Lenke til kommentar
Stene`` Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 kan dette være grunnen til at vifta bråker sånn? og bør jeg stole på varme sensor? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ja,det kan være grunnen.Ja du bør stole på sensorene.Noe lyd kommer det fra silencevifte også.Hos meg er det vifta i døra på kabinettet som bråker litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå