bergetun Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 For ett par år siden hadde jeg ett program på pcen som jeg kunne sende sms meldinger med og velge avsender telefon nummeret selv.. Programmet ringte opp sms sentralen til Telenor/Necom selv og sendte meldingen på den måten. Det var sinnsykt moro og skape full forvirringen i kammerat gjengen når jeg sendte teite meldinger til en kammerat med avsender til en annen (Kanskje fra en fin dame hehe) Noen som husker hva dette programmet heter og om det er mulig enda? Takker for svar .. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 lurer på det samme jeg også.. hadde vært fint om noen kunne gitt oss et svar:) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Jeg sjekket det der litt opp for ca 1 år siden, og konklusjonen ble at det ikke funket. Hadde også et program til Palm (laget av en nordmann faktisk!), men det funket heller ikke. Det var forøvrig ingen av de norske sentralene som funket lenger, men det stod listet opp noen andre som skulle funke, men jeg fikk det ikke til å funke (telefonen ringte opp sentralen, men fikk ikke sendt meldingen. Det finnes immidlertid et symbian program som kan fikse det, men det går gjennom et firma som tar penger for sendingen (du kjøper "credits"). Har vurdert å prøve det, for det er jo helt fantastisk genialt å spoofe avsender. Kan jo skape noen utrolige krangler... Endret 30. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå