Nitrius Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) jeg har lagt merke til at nero showtime tar over mange filer som den ikke kan spille av en gang, f.eks i noen mapper i programfiler mappa mi så har f.eks nero showtime tatt over noe .DAT filer hva er dette for noe? og jeg kan jo heller ikke velge hvilken filer showtime skal spille av, noen som har noen forslag til meg? Edit: bare et sånn bitte lite spm, at siden den showtime gjør om de filene som jeg har snakka om, dette ar vel ikke noe effekt på porgrammene vel sånn at de ikke vil kjøre riktig osv?? Endret 30. desember 2003 av remy5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nero har vel ikkje tatt over eller endret noko som helst, men Nero har tydeligvis egenskaper til å opne\bruke .dat filer. Og når ingen andre program kan det så er det førstemann til mølla. Dersom du ikkje bruker de så er det vel ikkje problem, ellers kan du vel kanskje gå inn på noken innstillinger og sjå om du kan velge kva filer Nero skal behandle. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 ja det er akkurat hva jeg mente zeph men det går vel ikke utover noe? f.eks programmer som ikek virker ordentlig osv...? vis ikke det så er det ikke noe å bry seg om takk for et godt svar zeph! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå