Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Det nye Animal Crossing til Switch skrur sjarmen opp til 100. ANMELDELSE: Animal Crossing: New Horizons Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Koser meg med spillet selv, og er enig i mye her. Men. Hvorfor kan man ikkje lage kister og lagre ting der? Det irriterer meg grenseløst. 2 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 (endret) Kan være greit å nevne at spillet bare tillater en øy per Switch. Det vil si at alle kontoer på samme Switch må dele øy med den første som startet spillet, og bare den personen får være ansvarlig for en del av fremgangen på øya. Endret 26. mars 2020 av Ham&Cheese 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Ham&Cheese skrev (4 timer siden): Kan være greit å nevne at spillet bare tillater en øy per Switch. Det vil si at alle kontoer på samme Switch må dele øy med den første som startet spillet, og bare den personen får være ansvarlig for en del av fremgangen på øya. Så utrolig idiotisk. Dette er sånn som KUN Nintendo kan finne på å gjøre. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Ham&Cheese skrev (15 timer siden): Kan være greit å nevne at spillet bare tillater en øy per Switch. Det vil si at alle kontoer på samme Switch må dele øy med den første som startet spillet, og bare den personen får være ansvarlig for en del av fremgangen på øya. Det i seg selv burde trekke et par solide hakk i karakter. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Det er jo bare helt dust. Da blir et innkjøp utsatt til det kommer på salg. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Kjem vel til PC dette her? Ser kos ut men sånn bærbar spelegreie med bittesmå knapper gidd eg ikkje. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Kamuflasjelampe skrev (1 time siden): Kjem vel til PC dette her? Ser kos ut men sånn bærbar spelegreie med bittesmå knapper gidd eg ikkje. Nintendo lager ikke spill til PC. Du kan forresten spille Switch på TV-en din også. Når Switchen er i stasjonær modus er det omtrent som å spille på Playstation eller Xbox. 1 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Leflus skrev (15 timer siden): Nintendo lager ikke spill til PC. Du kan forresten spille Switch på TV-en din også. Når Switchen er i stasjonær modus er det omtrent som å spille på Playstation eller Xbox. ...og hvis de små kontrollene er et problem, kan man kjøpe Pro Controller. Lenke til kommentar
Ajaner Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Kan man få norsk språk i spillet? Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Nei nintendo har bare spillene sine på switch, på samme måten som ps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå