Gå til innhold

Image Uploader paa Nokia 6600

bergetun

Anbefalte innlegg

Hvordan funker egentlig det image uploader systemet paa 6600'en ?

Har en Nokia 6600 fra Thailand saa jeg har ikke manual til telefonen saa jeg vegt ikke om det staar noe om dette i den :roll:

Det maa jo veare noe greier for aa uploade bilder til en eller annen server, men hvor faar jeg en slik konto til den serveren.

Finnes det eventuelt ett program som jeg kan installere paa en linux server slik at jeg kan uploade bildene selv til min egen pc ?

EDIT

Visst man velger ett bilde saa trykker options saa faar man ett valg som heter Image Uploader.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei! jeg har en 6600. prøvde å "velge ett bilde saa trykke options"

da fikk jeg bekjed om at jeg må ha en bildeserver... hvor finner jeg det lissom? hm...

Jeg anbefaler deg å joine enn annen emne i dette forumet som jeg har startet for et halvtimesiden. emnet omhandler d samme temaet.

Emne heter: Laste opp bildet på nettet

Lenke til kommentar

Jo jeg leste den threaden men siden det var ett spørsmål generelt om hvordan man uploader bilder generelt så tok jeg sjangsen på å starte en ny thread..

Men over til Topic..

Kodak har visst en avtale med Nokia om akkurat dette på symbian telefoner så du er nok nødt å skaffe deg en konto hos dem.

Det jeg vil er å kanskje mekke en addon til apache, slik at jeg kan laste opp bildene til min egen linux server. Men jeg trenger å vite litt mer om hvordan dette fungerer før jeg kan se på saken.

Er det noen som har en slik konto hos Kodak (Visst dette stemmer med kodak/Nokia)

Lenke til kommentar

Vel bergtun det finnes ftp program for symbian. Det finnes på handango.Com . Nå har jeg ikke prøvd det selv enda, men hvem vet, kanskje det fungerer bra? Da har du vel løst problemet, bortsett fra at det koster deg penger. Jeg fikk til nokia datasuite idag, med bluetooth, så det kan jeg eventuellt bistå deg med.

Lenke til kommentar
Vel bergtun det finnes ftp program for symbian. Det finnes på handango.Com . Nå har jeg ikke prøvd det selv enda, men hvem vet, kanskje det fungerer bra? Da har du vel løst problemet, bortsett fra at det koster deg penger. Jeg fikk til nokia datasuite idag, med bluetooth, så det kan jeg eventuellt bistå deg med.

Joda. jeg har det Ylftp programmet, men det blir lissom ikke det samme som å kunne velge bildene i gallery og sende det til en server som legger det klart til framvising på nettet .. :)

Fikk du Agile messenger til å fungere også eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...