plankeby Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Har endret tråd da saken ble løst av seg selv. Hadde mobilen ett døgn uten som og deretter med sim nesten ett døgn før oppdateringer endelig kom. Hvorfor tidligere eier ikke har oppdatert telefonen vet jeg ikke. Resten under er opprinnelig tråd: Har kjøpt en Huawei P20 Pro brukt nå nylig. Den er fortsatt på Android 8.1. Den har forlengst fått Android 9 og Android 10 skal være sluppet i disse dager. Jeg får ingen oppdateringer av firmware eller Android versjon over OTA, har prøvd flere ganger manuelt å søke etter oppdatering. Får bare at det ikke er noen oppdateringer. Hva i all verden kan dette skyldes. Er godt kjent med Android fra før, men dette er første erfaring med Huawei mobil. Den skal ha fått flere oppdateringer siste to år, men står fortsatt på det den den trolig ble levert med fra fabrikk Endret 26. mars 2020 av plankeby Lenke til kommentar
fflex Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Veldig rart. Forsøkt via HiCare appen? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 fflex skrev (1 time siden): Veldig rart. Forsøkt via HiCare appen? Nei. Skal få gjort det. Bare fatter ikke dette her med OTA situasjon. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Da jeg skulle oppdatere min Huawei P20 Pro så fungerte ikke OTA før jeg hadde simkort i mobilen. Da fant den oppdateringer, før dette så sa den bare at mobilen var oppdatert selv om den var på en gammel versjon. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 Jeg satt i simkort på dagtid i går. Har du fått Android 10 på den, om du har mobilen ennå. Siden den er brukt er det litt rart at den tidligere ikke er oppdatert av forrige eier. En full reset setter jo ikke mobilen en hel Android versjon tilbake. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 (endret) Etter et døgn kom endelig oppdatering OTA. Har da bedt om manuell sjekk av oppdatering flere ganger. Ser har Android 10 skal være sluppet til den. Har noen fått denne versjonen? Den er ikke tilgjengelig via OTA eller på PC via via Hisense. Har erfart at noen modeller har blitt rullet ut i ulike puljer i samme land. Endret 26. mars 2020 av plankeby Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. april 2020 Forfatter Del Skrevet 6. april 2020 Leser at Android 10 skal komme i mai. Huawei kundesupport viser til at vi her får Android 10 om 2-3 måneder, i ulike puljer. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg har ennå ikke fått Android 10. Andre som ikke har fått? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 29. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) kenny28 skrev (8 timer siden): Android 10 kom for to uker siden her. Nå går jo ofte oppdateringer i ulike puljer. Regner med du har et aktivt sim kort i mobilen.. Endret 29. juni 2020 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå