Gå til innhold

Online spill

OleP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

xbox og LIVE!!!!

Veldig bra, og morro! De spillene som kommer/har kommet som er live kompatible er også knallbra. Selv et spill som midtown madness3, som er kjedelig i single player, blir helt rått i live modus!!! (man kan f. eks leke sisten med lastebiler, på vintern med glatte veier og snø i lufta....)

andre knallspill som er LIVE kompatible:

Ghost Recon + Island Thunder

Rainbow six 3

Project Gotham Racing 2

Crimson Skies

Amped2

Top Spin

+ endel andre jeg ikke har testet.

(MEN STYR UNNA CS PÅ XBOX.. det sugde big time!)

i februar kommer Rallisport Challenge 2 - full LIVE der og!!

Det som også er fett med live er alt som er bygd opp rundt det - eks. turneringer, konkurranser, scoreboards , man kan laste ned nye brett, biler osv gratis!! til endel spill. det at man kan prate og slipper keyboard .

Det skal være en LIVE turnering i januar i Rainbowsix3, det pågår en konkurranse i Colin McRae 04, den som har den beste tiden innen 31.01.2004 klokken 2400. vinner en Citroen Xsara.. MORRO!

http://www.xbox.com/nb-NO/live/games/

espresso :yes:

Lenke til kommentar
xbox og LIVE!!!!

Veldig bra, og morro! De spillene som kommer/har kommet som er live kompatible er også knallbra. Selv et spill som midtown madness3, som er kjedelig i single player, blir helt rått i live modus!!! (man kan f. eks leke sisten med lastebiler, på vintern med glatte veier og snø i lufta....)

Rainbow six 3

Project Gotham Racing 2

Crimson Skies

Amped2

Top Spin

Det som også er fett med live er alt som er bygd opp rundt det - eks. turneringer, konkurranser, scoreboards , man kan laste ned nye brett, biler osv gratis!! til endel spill. det at man kan prate og slipper keyboard .

Det skal være en LIVE turnering i januar i Rainbowsix3, det pågår en konkurranse i Colin McRae 04, den som har den beste tiden innen 31.01.2004 klokken 2400. vinner en Citroen Xsara.. MORRO!

Og hvorfor suger CS ? Synes nå det er like bra, om ikke bedre enn RB6. Har spillt begge i CA 50 timer+.

Lenke til kommentar

Ser vi bort i fra selve spillene siden det blir veldig subjektivt er det ingen tvil om at den tekniske delen av X-Box Live tjenesten er langt mer stabil enn tilsvarende for PS2 og i tillegg gir brukerne langt flere muligheter. PS2 løsningen er "gratis" der hvor X-Box Live koster penger. Dog er dette ikke helt sant. Sjekk hva det koster å få en PS2 online med adapter og eventuell hard disk m.m..

Lenke til kommentar

Jeg mener xbox er best siden den "xbox live" logoen er kulere på xbox sine spillesker enn den "with network play" tingen til ps2 spilleskene :p

hehe, neida, jeg kan ikke så mye om ps2 sitt online apparat, men der er det vel spill utviklerne sjøl som kommer med servere, mens på xbox live har man supre servere fra microsoft som garanterer at man kommer raskt inn i spillet, uten lagg og slikt tull :)

Lenke til kommentar

jeg har ikke spilt så veldig mange online spill men det jeg synes var best av de få jeg har spilt var Socom(det er veldig bra :thumbs: ) til ps2

men det er viktig med bra headsett det er jo ingen vits i å spille når du ikke hører de andre!!!

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar

Hvordan er nettspillingen på Tony H.U.G? Er det på xbox også?

Men uansett, jeg så en test av nettspilling på VG.no og xbox live vant over ps2. jeg har bare prøvd live , så jeg kan ikke komme med et ordentlig svar foruten at live er veldig enkelt og greit, også er det jo dette med nedlastbart innhold osv.

Lenke til kommentar
xbox og LIVE!!!!

Veldig bra, og morro! De spillene som kommer/har kommet som er live kompatible er også knallbra. Selv et spill som midtown madness3, som er kjedelig i single player, blir helt rått i live modus!!!  (man kan f. eks leke sisten med lastebiler, på vintern med glatte veier og snø i lufta....)

Rainbow six 3

Project Gotham Racing 2

Crimson Skies

Amped2

Top Spin

Det som også er fett med live er alt som er bygd opp rundt det - eks. turneringer,  konkurranser, scoreboards , man kan laste ned nye brett, biler osv gratis!! til endel spill. det at man kan prate og slipper keyboard .

Det skal være en LIVE turnering i januar i Rainbowsix3, det pågår en konkurranse i Colin McRae 04, den som har den beste tiden innen 31.01.2004 klokken 2400. vinner en Citroen Xsara..  MORRO!

Og hvorfor suger CS ? Synes nå det er like bra, om ikke bedre enn RB6. Har spillt begge i CA 50 timer+.

CS suger jo uansett platform =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...