akelbo Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Ubisoft gir bort rollespillet til alle som er raske. Det nydelige Child of Light er gratis på PC nå Lenke til kommentar
Puro Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Meeeen det krever ubiplay-platformen så da holder vi oss unna. 3 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Rask nok, men jeg rører ikke Uplay. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Siden det er gratis, kan noen laste opp spillet her? Det ville vært til stor hjelp for oss som ikke gidder å selge sjela vår. 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Selge sjela? Hva er galt med uplay sammenlignet med de andre launcherne om jeg tørr spørre? 1 Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Uplay hadde en del login problemer tidligere.Har ikke hatt det på en stund nå. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 2 hours ago, Simen1 said: Siden det er gratis, kan noen laste opp spillet her? Det ville vært til stor hjelp for oss som ikke gidder å selge sjela vår. Du skal ikke ha andre launchere enn Steam! Gabes første bud 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Har brukt Uplay i årevis jeg finner ikke noe feil med dette så hva du har å klage vil jeg gjerne vite?? 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Må si det samme, selv brukt det i alle år på bl.a far cry serien og creed uten problemer 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Er ikke EPIC Games noe mer tvilsom enn UBI ? Hva er det konkret med som UBI har gjort før ? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Har hatt problemer med "service not available" i flere år. Deaktivere IPv6 ser ut til å ha løst problemet. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Ubi er ganske så ok. Aldri hatt noe problemer med den. Denne "bare" steam holdningen synes jeg er litt rar. Heldighvis er det ingen som tvinger noen til å ta med seg gratis spill. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Tåka skrev (På 25.3.2020 den 18.04): Har brukt Uplay i årevis jeg finner ikke noe feil med dette så hva du har å klage vil jeg gjerne vite?? Jeg prøvde først en piratversjon av Far Cry 3 - Blood Dragon. Jeg likte dette spillet så godt at jeg kjøpte det på Steam - jeg fant så ut at jeg måtte også ha en Uplay konto for å spille det, noe jeg gjorde under tvil. Når alt var satt opp og jeg ønsket å faktisk spille spillet begynte en ~3 GB DL...som etter drøye 70 % feilet. Og så feilet den igjen på samme sted. Og etter ett siste forsøk feilet den igjen. Med min ADSL-linje hadde det gått nesten 2 timer nå. Så jeg la inn igjen piratversjonen og var inne igjen i spillet etter rundt 20 minutter. Moralen er: "førsteinntrykket er viktig." Og Uplay feilet fullstendig. Og Steam også for alt jeg bryr meg. Jeg vil spille spill, ikke vente på at Steam automatisk først skal patche seg selv, og så patche spillet jeg skal spille som med min båndbredde tar så lang tid at innen jeg faktisk kan spille noe har glemt hva det var jeg ville spille i utgangspunktet. Da tar jeg heller piratversjoner eller GoG med sine offline installers. Jeg sitter forøvrig fortsatt, 5 år senere, på samme 15 / 0,7 Mbps ADSL-linje... Endret 27. mars 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tror nok problemer med download er løst for ganske lang tid siden. Har en del titler på Uplay og det fungerer like bra som Steam. Uplay allokerer diskplass før nedlastning, slik som Steam, så modellen er den samme, men prøv å finne Deluxe DLC til Far Cry 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå