jae-ols Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Jeg bruker å legge bilder i "nedlastinger" . Det rare er at der forsvinner de raskt uten at jeg har slettet det. Det er utrolig rart. Kan det bare forsvinne sånn uten videre? Jeg tar "diskopprydding" en gang iblant. Men det skal vel ikke slette innholdet i denne mappen. Noen som har en forklaring? Er det dumt å lagre f.eks. bilder i nedlastinger? Endret 25. mars 2020 av jae-ols Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 1 hour ago, jae-ols said: Jeg tar "diskopprydding" en gang iblant. Sjekker du at du IKKE rydder akkurat den mappa? 1 hour ago, jae-ols said: Er det dumt å lagre f.eks. bilder i nedlastinger? Windows har egen mappe/bibliotek tiltenkt akkurat det der. Tømmer du nedlastinger jevnlig så er det kanskje litt dumt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Janvik skrev (1 minutt siden): Sjekker du at du IKKE rydder akkurat den mappa? Windows har egen mappe/bibliotek tiltenkt akkurat det der. Tømmer du nedlastinger jevnlig så er det kanskje litt dumt. Hvor finner jeg den mappen? Er det "bilder"? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Just now, jae-ols said: Er det "bilder"? Ja. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Er det "nedlastede" programfiler? Står på norsk hos meg. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) jae-ols skrev (På 25.3.2020 den 15.04): Er det "nedlastede" programfiler? Står på norsk hos meg. Ja. Windows har en egen mappe for bilder. Det er vel den naturlige plassen å legge bilder. Endret 30. april 2020 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå