Villmink Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg var veldig liten da dette gikk på tv og husker egentlig ikke så mye annet enn at jeg var livredd for det. Er det noen andre som husker puslingen? Tror det var noe slags psykedelisk politisk korrekt program som skulle lære barn forskjellen på opp og ned, fremover og bakover og slike ting, eller noe i den duren. Som sagt husker jeg ikke stort og finner ikke så mye når jeg søker etter det. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ...Et puslespill, et puslespill det kan vi pusle med når vi vil... med Vidar Lønn Arnesen er det det du sikter til? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) det var med Vibeke Sæther i hovedrollen. Det er lite å finne på nett om dette men dette er det jeg har funnet: Bilde Forklaring av hva det er og flere som har vonde minner fra Puslingen Endret 30. desember 2003 av Villmink Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmmm...nei dette er noe jeg (heldigvis) har gått glipp av. Født litt for seint, heller aldri vært noe større fan av hverken Vibeke eller Vidar Lønn. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ja, nå husker jeg det der. Fikk store problemer med å skjønne hvor det morsome i en trillebåre med firkantet hjul skulle være. Gravde og letet, og skjønte ingenting. Tror det værste var at mora mi heller ikke kunne forklare hva poenget var, eller hvor "teh funnay" gjemte seg. Tenkte og grublet fælt på dette. NRK, dere har mange ødelagte barnesinn på samvittigheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå