MysticoN Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Min datter er 8 år, og vi har nå i en uke hatt regelen med at etter hjemme skole så kulle hun få en time på PC'en. Dette ble SVÆRT populært og etter mange runder forhandling tapte jeg og det ble ofte mer enn en time. Men dette ga en enerm vilje til å gjøre skole arbeid. Nå er vi snart ferdige med andre runde av My brother Rabbit og det er vel far som i første omgang begynner å bli lei. Så noen som har gode tips til PC spill for barn? *Hyggelig historie *Puzzle og finne ting *Styres med kun mus. Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 The night of the rabbit kanskje? Litt usikker om det kan styres bare med mus. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 Takker for tips Nedron. Ser at det også er demo på det spillet så blir testet neste uke når lisja kommer hjem igjen Er også åpen for flere forslag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Jeg vil anbefale Hidden Folks. Det er ikke så mye historie i spillet, men det er veldig gøy å lete etter personene og tingene som er gjemt rundt omkring på brettene. Det er også oversatt til norsk. Ser det også har kommet et lignende spill som heter Hidden Through Time, men det har jeg ikke spilt selv enda. Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Star Stable -tror- jeg kan styres kun med mus. Det er gratis opp til level 5. Meget streng sensur på chatten, og veldig hyggelig miljø. Barna + tantebarn spiller det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå