AMDXP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Heisann! Jeg lurte på om det er noen som vet hvordan man kan laste opp bilder på nettet fra mobilen min uten å bruke bluetooth or ir port. har prøvd med epost. jeg brukte yahoo oppsettet... ingenting funker.... hm... hjelp! Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Em.. er ikke det bare å bruke gprs, da? Eller er jeg helt på jordet nå? *edit: Evt wap.. Endret 30. desember 2003 av sirpetterjones Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 kan du være litt mer presis Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du har en url, kan du ikke da bare gå dit? Trykk "last ned bilde" eller noe liknende? Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 tror han mener laste opp, ikke ned... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ops, beklager Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 har dere noen forslag til hvor jeg skal laste OPP bildet. hvilken nettsted? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmmm... altså.. det er myye lettere om det går via en data liksom... Hvis du har tillgang... Ellers så har jeg min telenor e-mail på mobilen jeg... Det går å sende bilder med.... Koster heller ingenting for å sende... 3 øre eller noe... hehe Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 har netcom... det må jo finnes andre nettsteder...forslag folkens? d går rykterher i forumet at hvis man velger ett bilde på 6600 og så trykker options så få man ett valg som heter Image Uploader. Men jeg får beksjed om at jeg trenger bildeserver... hva???? Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 prøvd dette? http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5120 http://ncsp.forum.nokia.com/support/?body=detail&aid=68 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå