hamrek Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Går det an å bruke 24x plater i Plextors nye 40x brenner? Og hvilke skal man helst bruke? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Du kan bruke 1x plater om så var... Men du bør kanskje ikke brenne fortere enn det plata er godkjent for, i dette tilfelle 24x. Det går sikkert å brenne fortere, har brent 16x plater på 24x uten problemer. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Ja,det går ann og bruke 24X plater i plextors nye 40X brenner.Men platene klarer kanskje max 28-30X hvis man er heldig. Jeg har plextor 24X og 16X plater som klarer 24X Brenneren sjekker hvor mye platene klarer å brenne på selv :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Brennehastighet på plater er lagt opp etter hvor mye Varme de tåler før de deformerer seg. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 jeg bruker MMORE og Verbatim plater..har ikke hatt problemer med dem enda. Sett på "Determine maximum speed" i Nero,da finner den selv ut hvor mye platene klarer og brenne på. Verbatim 16X platene gikk ikke over 16X (men dem klarer 24X) har prøvd. Noen 16X plater jeg kjøpte på Chlas Ohlson kom opp i 24X i Nero når jeg valgte Determine maximum speed. Prøv å test brenne et par 24X plater i 30X f.eks og se om det går :smile: Vertdt og prøve seg frem litt...er jo bare en femmer hvis det går til hell :wink: Mio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå