BMW 5-serie 535D Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Dagens regjering klarer rett og slett ikke å høre på eksperter om at hytteforbudet er bare tull og faktisk bryter menneskerettighetene. De kunne tilstått at de tok feil og gikk litt for langt med å stenge ned hyttene og beklaget, men neida, Erna og co har fortsatt skylapper foran øya... Påsken til maaaange nordmenn blir et helvete i år takket være Erna!!!! https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5e7a228c407c8f0011115e17 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Det blir hjemme-påske ⌨️ Hva med å avlyse hele påska, da kunne iallefall de av oss som har hjemmekontor faktisk ha noe å gjøre ?️ ? 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Hva slags eksperter er det du snakker om? 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (2 timer siden): Påsken til maaaange nordmenn blir et helvete i år takket være Erna!!!! Uff, stakkars .... 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (2 timer siden): Påsken til maaaange nordmenn blir et helvete i år takket være Erna!!!! Påsken min blir derimot litt bedre av skadegleden jeg får av å lese dine innlegg. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Påsken blir jo helt fin uten at man må være på en jævla hytte. Går fint å feire påske hjemme. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Det går over. Start med å glede deg til neste påske allerede. God feiring. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 3 minutes ago, Nettels said: Det går over. Start med å glede deg til neste påske allerede. God feiring. Jepp, påska går snart over Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 geir__hk skrev (6 minutter siden): Jepp, påska går snart over Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2020 For jævlig er det, men samme faen for meg, jeg drar på hytta uansett! Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (28 minutter siden): For jævlig er det, men samme faen for meg, jeg drar på hytta uansett! Ja gjør det, håper samtidig du blir anmeldt av kommunen og får en fin bot. ?? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Det beste med årets påske blir å lese om alle de egoistiske folkene som er forbanna over at de ikke får dratt på hytta midt i en global krise. Jeg finner god underholdning i å lese om dere irriterte hytteeiere som sitter å freser hjemme i sofakroken. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 (endret) Randeboy skrev (11 minutter siden): Ja gjør det, håper samtidig du blir anmeldt av kommunen og får en fin bot. ?? Samme håper vi om sånne som deg: Forbudet mot å overnatte på hytta er et inngrep i menneskerettighetene som bevegelsesfrihet, mener Norges institusjon for menneskerettigheter (NIM) Sitat Høie: - Ikke rom for nyanserHelseminister Bent Høie sier de gjerne skulle vært dette forbudet foruten, men at en rekke kommuner selv har meldt dette inn som et stort problem.- Nå er det ikke rom for nyanser i vårt syn på hytteforbudet, presiserer Høie. Sitat Det beste med årets påske blir å lese om alle de egoistiske folkene som er forbanna over at de ikke får dratt på hytta midt i en global krise. Jeg finner god underholdning i å lese om dere irriterte hytteeiere som sitter å freser hjemme i sofakroken. De et ikke eneste problemet fleste arbeidgivere og nav velger å unytte sitvasjonen ved å utføre permisjoner og trekk i lønn, så at folk blir syke er det ingen som vil betale for. Endret 24. mars 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 https://www.tv2.no/nyheter/11326476/ Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg skal nå kjøpe meg en campingbil og kjøre til hytta, skal være i hatta på dagtid og sove i bobilen, og det er helt lovlig!! 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 LMH1 skrev (1 minutt siden): Samme håper vi om sånne som deg: Forbudet mot å overnatte på hytta er et inngrep i menneskerettighetene som bevegelsesfrihet, mener Norges institusjon for menneskerettigheter (NIM) Er dere virkelig så selvsentrerte at dere ikke skjønner at dere provoserer folk? Store deler av dette landet sin befolkning prøver nå å bidra med det de kan, noen sitter hjemme av egen fri vilje, noen er i karantene, noen ligger døende på sykehus, helsevesenet jobber som aldri før, en hel haug med folk har mistet jobben sin, folk gjør hva de kan for å hjelpe andre i en trist situasjon, men holde seg hjemme fra hytta? Nei, ikke snakk om! Her skal dere sitte å dra fram menneskerettigheter isteden. Handler ikke nødvendigvis om rettigheter nå, men om å bidra med det en kan i samfunnet. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 LMH1 skrev (13 minutter siden): Samme håper vi om sånne som deg: Forbudet mot å overnatte på hytta er et inngrep i menneskerettighetene som bevegelsesfrihet, mener Norges institusjon for menneskerettigheter (NIM) Her snakker vi om menneskeliv, så det er ikke tvil om hva som veier tyngst. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 (endret) DårligNavn skrev (11 minutter siden): Er dere virkelig så selvsentrerte at dere ikke skjønner at dere provoserer folk? Store deler av dette landet sin befolkning prøver nå å bidra med det de kan, noen sitter hjemme av egen fri vilje, noen er i karantene, noen ligger døende på sykehus, helsevesenet jobber som aldri før, en hel haug med folk har mistet jobben sin, folk gjør hva de kan for å hjelpe andre i en trist situasjon, men holde seg hjemme fra hytta? Nei, ikke snakk om! Her skal dere sitte å dra fram menneskerettigheter isteden. Handler ikke nødvendigvis om rettigheter nå, men om å bidra med det en kan i samfunnet. Hva mener du man kan bidra med i samfunnet? det nav bidrar med er sparte dagspenger og avslag på søknader. Så samfunnet er korrupt, kun av grunn av virus, hadde noen vasket togene og bussene bedre kunne man slippet problemet og de som faktisk er syke er hjemme. Sitat Her snakker vi om menneskeliv, så det er ikke tvil om hva som veier tyngst. Men tror hvis man dør av å reise til hytta overlever man ikke dagens sykehus uansett, sist jeg var på besøk vet jeg man venter i 2 timer for hjelp om ikke mere, blir man syk har man uansett lite hjelp å få. Få eldre drar på hytta uansett. Endret 24. mars 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 LMH1 skrev (3 minutter siden): Hva mener du man kan bidra med i samfunnet? Tja, hva med å bare holde seg hjemme så mye som mulig til dette er over? Om hele landet skal reise på hytten i påsken kommer det bare til å ta enda lengre tid før dette er over. De siste 3 ukene har jeg ikke vert utenfor døren mer enn absolutt nødvendig, vert noen få turer på butikken og gått tur i områder med veldig få folk. Er passelig lei av å sitte hjemme nå, derfor er det veldig frustrerende å se hvor lite hensyn enkelte folk tar. Jo mer faen folk gir, jo lengre tid tar dette. Heldigvis er ikke dette for alltid, så kan jeg heller drikke utepils i byen, stikke på fjellet og omgås med folk igjen når situasjonen har roet seg. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 LMH1 skrev (8 minutter siden): Men tror hvis man dør av å reise til hytta overlever man ikke dagens sykehus uansett, sist jeg var på besøk vet jeg man venter i 2 timer for hjelp om ikke mere, blir man syk har man uansett lite hjelp å få. Få eldre drar på hytta uansett. Hvis jeg forstod deg rett her, så har du ikke helt skjønt poenget med forbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg