Luske_Ludvig Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 (endret) Jeg ønsker å ha frihet til å velge blekk til printer fra 3. part pga pris. Har hatt HP Officepro 8100, og den har levert frem til nå, men vil gjerne bort fra dette merke. Hvilken printer er riktig for meg? Må skrive tosidig og gjerne multifunksjon. Edit: [Løst ] Endret 26. mars 2020 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
accer Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 kjøp deg en tank printer. Så kan du bare fylle på med blekk etter behov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 eBay har "Continuous Ink System" til en drøss printere Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Hei, ja dette ser jo veldig interessant ut. Koster jo litt, men HP Officejet pro 8100 printeren min kan kanskje få forlenget levetid med et sånt continuous system. Har allerede bestilt en ny runde med ebay-patroner, så får jeg se om dette continuosly systemet er noe for meg. Tror printer har et tellesystem som teller blekkforbruk og stenger patron for videre bruk når den tror den er tom. Gjelder det bare original-patroner? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Info: "AUTO RESET CHIPS are specifically designed to work with your printer, regardless of date manufactured" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå