knutby Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Før så klarte jeg både 2 og 3 hard motstandere, men nå når jeg spiller zero hour så sliter jeg med en hard... klarer det kun noen ganger. Er det jeg som suger lut? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vet ikke om jeg har helt rett, men på Zero Hour så er en "hard" motstander det samme som et "brutal" på den orginale. Hvis jeg er helt på bærtur, så har du vel rett i at du suger lut Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Er det ikke easy-medium-hard? isåfall mener jeg brutal når jeg sier hard Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synes hard er lett, jeg! Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Orginale Generals: Medium-Hard-Brutal Zero Hour: Easy-Medium-Hard Men, på Zero Hour så har jo AI blitt bedre, så du har vel rett i at generals har blitt vanskeligere. Endret 30. desember 2003 av vorbis Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Synes hard er lett, jeg! Kjeften Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synes hard er lett, jeg! Kjeften Kan jo være enig at Brutal var lettere en hard, men hard er ikke vanskelig Lenke til kommentar
banzay Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Synes hard er lett, jeg! Kjeften Kan jo være enig at Brutal var lettere en hard, men hard er ikke vanskelig Hard er egentlig kjempelett. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så god... det blir jo litt kjedelig Endret 30. desember 2003 av banzay Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synes hard er lett, jeg! Kjeften Kan jo være enig at Brutal var lettere en hard, men hard er ikke vanskelig Hard er egentlig kjempelett. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så god... det blir jo litt kjedelig Har du prøvd deg online? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Synes hard er lett, jeg! Kjeften Kan jo være enig at Brutal var lettere en hard, men hard er ikke vanskelig Hard er egentlig kjempelett. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så god... det blir jo litt kjedelig Har du prøvd deg online? Skulle gjerna hatt orginal så jeg kunne ha kommet meg på nett. men jeg er ikke fan av EAs Generals så jeg gidder ikke å bruke 600kr eller hva det nå koster for å kjøpe det spillet! Endret 30. desember 2003 av hwknut Lenke til kommentar
banzay Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synes hard er lett, jeg! Kjeften Kan jo være enig at Brutal var lettere en hard, men hard er ikke vanskelig Hard er egentlig kjempelett. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så god... det blir jo litt kjedelig Har du prøvd deg online? Såklart... men før jeg fikk internett så spilte jeg mot cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå