Gjest a3b2b...b31 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Har slått ut fortanna mi, har tannleger åpent om dagen? Anonymous poster hash: a3b2b...b31 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Gjest a3b2b...b31 skrev (9 minutter siden): Har slått ut fortanna mi, har tannleger åpent om dagen? Anonymous poster hash: a3b2b...b31 Ja, bare å ringe. Brukte selv tannlege til noe akutt i helgen. (Med mindre du er smittet. Da er jeg usikker) Lenke til kommentar
Gjest a3b2b...b31 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 KalleKanin skrev (9 minutter siden): Ja, bare å ringe. Brukte selv tannlege til noe akutt i helgen. (Med mindre du er smittet. Da er jeg usikker) Da skal jeg ringe i morgen å spørre. Jeg er i karantene etter en utenlandstur men merker ikke noe til symptomer på corona Anonymous poster hash: a3b2b...b31 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Gjest a3b2b...b31 skrev (2 timer siden): Da skal jeg ringe i morgen å spørre. Jeg er i karantene etter en utenlandstur men merker ikke noe til symptomer på corona Anonymous poster hash: a3b2b...b31 Si i hvert fall ifra om det så ikke du dreper tannlegen. 2 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Taurean skrev (5 timer siden): Si i hvert fall ifra om det så ikke du dreper tannlegen. Ja, om ikke du dreper tannlegen så kan man fort smitte andre. Viktig å være åpen om utenlandsbesøk og annen karantene. (Jeg ble spurt om dette når jeg ringte, men dette er noe man uansett bør fortelle uoppfordret) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå