jovaa Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg holder på å tukle med mitt kjære Club 3D 8500 LE (250/240). Men: når jeg klokker det opp SYNKER 3dmark-scoren min! Dette henger jo ikke på greip på noe som helst vis! Hvorfor skjer dette? Før klokking får jeg 7950 poeng, etterpå med 5 MHz mer får jeg 7100! Trenger noen lure og kloke (ev. ikke fullt så kloke) tips og innspill. Har dette noe med kjøling å gjøre? 5 Mhz mer i kjernen skulle jo ikke utgjøre så mye, får jo ingen artifacts i testen. Minnet derimot er mer følsomt, blir kluss hvis jeg setter det opp til 250. Men det blir ikke varmt! Sliter litt som dere skjønner. Har hørt noe om et blyanttriks? På forhånd takk mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 ingen som har noe fornuftig å komme med?? Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Tja... noen andre jeg har lest om får samme resultat av overklokking. Men, ikke legg for mye inn i disse 3DMarksene du får! Hvordan fungere det i spill (Q3, Renegade, RTCW, MOHAA, m.fl.). DEt er der ytelsen gjelder, IKKE 3DM2K1SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå