simenss Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skal kjøpe meg nytt hovedkort, men lurer på en ting. Har Asus P4P800/DELUXE integrert skjermkort? Er ikke så god på dette feltet, og bruker ikke min PC til så mye spill Lenke til kommentar
Hovedkort.no Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Jeg jobber hos hovedkort.no og vi har import av 3 helt nye hovedkort-typer. Soltek, DFI og Chaintech. Alle er meget ukjent i markedet, men har god ytelse. (Bare se siste test av DFI LanParty ) Vi har fått inn et flott kort fra soltek: SL-75MIV2. Dette har innbygget VGA, Lyd og LAN. Pris kun kr 717,- Hadde vært moro om du ville teste noe nytt! Ha en riktig fin dag. Vennlig hilsen Hovedkort.no Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er mange av oss som "jobber hos noen", men det er ikke riktig av noen av oss å drive reklame på forumet. Tenk deg hvordan det hadde sett ut dersom det skulle blitt tillatt? Foreslår at hovedkort.no og alle vi andre som "jobber noen plass" holder reklamen vår på de plasser det faller seg naturlig, eller betaler for oss. DrErling Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Skal kjøpe meg nytt hovedkort, men lurer på en ting. Har Asus P4P800/DELUXE integrert skjermkort? Er ikke så god på dette feltet, og bruker ikke min PC til så mye spill Dette kortet har ikke onboard VGA. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ASUS P4P800 Deluxe har ikke integrert skjermkort. Dette kortet er forøvrig en av de aller beste kortene på markedet i dag når det gjelder P4 med FSB 800. ASUS. Andre ukjente merker, hmmm..... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 nei..som du ser på alle som poster her.. har ikke integrert skjermkort. ser ut som et fint hk..fant en test på kortet på netet: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...AD1F0DDE3AE8662 Lenke til kommentar
Hovedkort.no Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Var ikke meningen å reklamere. Han hadde ikke fått noe svar på innlegget sitt, så jeg fikk bare lyst til å hjelpe. Skal skjerpe meg. Ha en trivelig dag! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei! Var ikke meningen å reklamere. Han hadde ikke fått noe svar på innlegget sitt, så jeg fikk bare lyst til å hjelpe. Skal skjerpe meg. Ha en trivelig dag! Lenke til kommentar
Hovedkort.no Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Men da har du jo hørt om oss da... hehehe.... Ha en knakende god nyttårsfeiring! Det skal jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå