Simen1 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Mobilguiden666 skrev (11 minutter siden): BTW, hvorfor selger de B varer eller produkter som er åpnet og i noen tilfeller brukt?. De har jo ikke retur på telefoner? Det må jo være defekte som er levert inn og at kunde har fått ny? Hvis det er en garantisak så får de den reparert/erstattet fra Huawei Norge. De selges uansett ut til kunde med både full garanti, reklamasjon og angrerett (ved nettkjøp). Noen har vært hos kunde og andre har vært i utstillinga. De oppgir tilstand på produktet. Jeg kan tenke meg at en del kunder har benyttet angreretten siden de ikke får til Vipps og google services. Selgeren jeg pratet med presiserte og spurte om jeg var klar over at Vipps og google services ikke fungerer med den, så de har nok fått en del tilbakemeldinger på det før. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Bestilte en sort P40 Pro på Elkjøp i Halden og fikk hentemelding nettopp. Får en kompis til å hente, årets mobilkjøp 💪 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Skal si sluttsalget går unna. Nå er det nesten ingen Elkjøp i landet igjen med P40 pro på lager. Sort: 1 butikk Sølv: 1 butikk Hvit: 2 butikker Outlet: 7 butikker Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Hvis dette kan være til hjelp for noen. I Huawei Community Norge på Facebook 🙂. Endret 25. august 2021 av torbjornhb Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Går det ikke an å fjerne klistringa på denne tråden? Ingen som har kommentert her siden august i fjor. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 (endret) Er det noen som har en fungerende metode å installere Vipps på P40 pro? Ser at dinside slet med at det bare fungerte en stund og så sluttet. Har prøvd denne oppskriften uten suksess. Endret 26. desember 2022 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå