Belarnion Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har et spørsmål til dere: Ville dere vært med på et eventuellt overklokking.no 3DMark Team, hvis det dukket opp? Det er mange virkelig flinke folk her på forumet som kunne plukket den ene verdensrekorden etter den andre. Hva sier dere? Plukke et par rekorder hjem til Norge? Lenke til kommentar
Marquzz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Annars är alla välkomna till Techsweden.org 3d mark team Nä, men det låter bra med ett Norskt team så vi här i Norden kan konkurrera med de på andra sidan sjön Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Annars är alla välkomna till Techsweden.org 3d mark team Nä, men det låter bra med ett Norskt team så vi här i Norden kan konkurrera med de på andra sidan sjön Vi er heldige som har det så kaldt... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vil ikke akkurat si at vi har så ekstreme folk her på hw.no...men 3dmark team har hvert oppe til forslag før. Jeg for min del syntes det hadde hvert kjekt, men jeg tror ikke vi skal håpe på noe verdensrekord i 3dmark osv. Men det er jo lov å håpe at vi hadde en gang klart det Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg tror ikke vi skal sikte mot den høyeste plasseringen totalt, men kanskje ta noen av de lavere rekordene. Jeg har planer om å fullstendig KNUSE S3 Savage 4 rekorden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå