bjarne88 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hvordan får man advarseler? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hvordan får man advarseler? Ved å linke direkte til "ting og tang", være overdrevent uhøflig, etc. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Send en PM til en moderator og spør om du kan få en advarsel. Adawen gir deg sikkert Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 å drive med fy fy ting er ikke bra, å det får man advarsler å ferie av Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bla slik: å drive med fy fy ting er ikke bra, å det får man advarsler å ferie av å drive med fy fy ting er ikke bra, OG det får man advarsler OG ferie av Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 nå gjorde du en fy fy ting.. du klaga på gramatikken min, OG jeg vet att Å er noe en bruker forran ting en gjør bla bla.. men for å si det sånn jeg orker ikke å sitte å drive rettskriving i jula, det er ferie Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 var bare for å vise typen ett eksempel, ikke noe personlig atlså. <- der skrev jeg vist en feil jeg også. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ok, bare det att jeg faktisk er ord blind å sliter litt med rettskriving, gjorde vertfall før selv om det ikke er så ille nå lenger å derfor litt "hårsår" på akkurat det Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 var bare for å vise typen ett eksempel, ikke noe personlig atlså. <- der skrev jeg vist en feil jeg også. *kremt* visst... Tror det var yummy som sa at det er bare å sende en PM til han og si hvor mange % du vil ha Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det at jeg i det hele tatt svarer her sier vel sitt, men men man får advarsler for både større og mindre brudd på retningslinjene PS! Ikke vær så altfor redd for å få advarsler, jeg mener selv at jeg burde hatt flere og muligens vært utestengt men jeg tror rett og slett at moderatorene har hatt litt for mye å gjøre den siste måneden så jeg har ikke fått noen (Og nei, jeg vil ikke ha noen nå heller. "I'm a changed man. New, so to speak." (Eller.no sånt) Men strengt tatt burde vel slike poster bli stengt da dette er søppel av søppel *report* Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 var bare for å vise typen ett eksempel, ikke noe personlig atlså. <- der skrev jeg vist en feil jeg også. *kremt* visst... Tror det var yummy som sa at det er bare å sende en PM til han og si hvor mange % du vil ha hehe. din jevel Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 æsj. så fælt "søte" disse smileyene hadde blitt nå a. likte bedre de gamle, litt mer 2d Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 De nye smiliene er jo råe da... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 var bare for å vise typen ett eksempel, ikke noe personlig atlså. <- der skrev jeg vist en feil jeg også. *kremt* visst... Tror det var yummy som sa at det er bare å sende en PM til han og si hvor mange % du vil ha hehe. din jevel 96% hadde han yummy sagt F*en og, nå tror jeg nærmer meg en 10%....... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg har 30% ... men bare så dere vet det så deler ikke adawen ut hvis du spørr .. jeg har prøvd ..alle har liksom 30% Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg kan godt mekke meg en liten advarsel ekstra i tråden her nu, men bare hvis du ber pent Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam spam! Need I say more? *stenge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg