BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 DaniNichi skrev (Akkurat nå): I de landene det snakkes om er man heldig om man får noe behandling for kreft i det hele tatt. Snakker ikke om kreft i andre land, snakker om Norge hvor medisin ifølge Erna og co er for dyrt å gi men så gir de tusenvis av ganger mer til utlandet enn det ville kostet alle kreftsyke i Norge med behandling.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Du har virkelig ikke skjønt en tøddel av hva som foregår i verden, har du? Her har vi jo et kroneksempel på dropout etter barneskolen. 1 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 NoTrace skrev (1 minutt siden): Det er jo bare antakelser. Det er UTROLIG mye som fordrer at vi kan handle med andre land. Det er ekstremt lett å hyle "STENG GRENSENE", men å faktisk gjøre det i praksis er relativt vanskelig. Grensen inn til Norge skulle vert stengt for mange tiår tilbake, altså innvandring.. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Reg2000 skrev (2 minutter siden): Så et korona fond bruker penger på helt andre ting? ? Ja Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 AT1S skrev (1 minutt siden): Du har virkelig ikke skjønt en tøddel av hva som foregår i verden, har du? Her har vi jo et kroneksempel på dropout etter barneskolen. Skal jeg si deg noe? Jeg har aldri gått på skole, jeg nektet Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Just now, BMW 5-serie 535D said: Ja, aldri gi vekk en jævla krone så klarer vi oss meget godt Norsk økonomi er helt avhengig av handel med verden rundt oss. Nei vi klarer oss overhodet ikke godt hvis vi isolerer oss. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Reg2000 skrev (Akkurat nå): Norsk økonomi er helt avhengig av handel med verden rundt oss. Nei vi klarer oss overhodet ikke godt hvis vi isolerer oss. Handel ja, jeg snakker om å gi vekk penger. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (2 minutter siden): Skal jeg si deg noe? Jeg har aldri gått på skole, jeg nektet Det hadde du ikke behøvd å fortelle oss. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 AT1S skrev (Akkurat nå): Det hadde du ikke behøvd å fortelle oss. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 3 minutes ago, BMW 5-serie 535D said: Ja Javel. Da må jeg si jeg gir meg. Denne diskusjonen ble for barnslig. 2 minutes ago, BMW 5-serie 535D said: Skal jeg si deg noe? Jeg har aldri gått på skole, jeg nektet Det sier jo litt, men er neppe sant. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Reg2000 skrev (Akkurat nå): Javel. Da må jeg si jeg gir meg. Denne diskusjonen ble for barnslig. Det sier jo litt, men er neppe sant. Det er helt sant, eller for å si det helt 100% sant så har jeg kanskje til sammen gått 2-3 år på skole totalt Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke? Fordi jeg har sett de uintelligente og uopplyste trådene du har spredd på forumet som svartedauden, eller i dette tilfellet, covid-19. 2 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 AT1S skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har sett de uintelligente og uopplyste trådene du har spredd på forumet som svartedauden, eller i dette tilfellet, covid-19. Uintlegent å dra på hytta langt fra folk??? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (6 minutter siden): Uintlegent å dra på hytta langt fra folk??? Fordi du ikke fatter og begriper hvorfor det kan bli et problem. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Vil anbefale og la være å respondere tråder opprettet av denne personen. Det er innlysende at personen troller og er ute etter en form for oppmerksomhet og reaksjoner. 4 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Her har nok Erna tatt hensyn til en del faktorer som trådstarter ikke relaterer til. Disse er blant annet: - om sykdommen får herje fritt i fattigere land uten stopp, så kan det mutere til en farligere versjon. Som så kan komme tilbake til Norge. H1N1 ble som kjent en del av vanlig influensa etter at vaksinen kom, så vi var veldige der. Covid-19 er veldig smittsomt, men har litt svakere dødelighet enn SARS sies det. Selv om det blir vel motbevist snart (Italia blant annet). - De fattigere landene trenger hjelp fordi Norge har investeringer der. Om de går dundas, så vil de norske investeringene også. - Medmenneskelighet - Økt norsk innflytelse i verdenssamfunnet fordi Norge blir sett på som et foregangsland og bebodd av gode mennesker. 1 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Psykake skrev (36 minutter siden): Vil anbefale og la være å respondere tråder opprettet av denne personen. Det er innlysende at personen troller og er ute etter en form for oppmerksomhet og reaksjoner. Der tar du faktisk feil, jeg verken troller eller er ute etter oppmerksomhet og reaksjoner, jeg ønsker kun det beste for oss nordmenn. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 AT1S skrev (44 minutter siden): Fordi du ikke fatter og begriper hvorfor det kan bli et problem. Problem å dra på hytta?? Ja det er jo det allerede... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (1 time siden): Aner ikke, men banning er det jeg er kjent for, et liv uten banning er ikke et liv for meg... Vi er i 2020, Jesus er død Jesus er fantasi imo Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Radovan skrev (1 minutt siden): Jesus er fantasi imo Det har du helt rett i ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå