Gjest 04df7...d7c Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg har ofte veldig vondt i tåa, det kommer i puljer, kan ha dritvondt i 10 min før det gir seg og jeg ikke har vondt i opptil et par timer før det begynner igjen. Å være borti noe er et rent helvete, bare å treffe en sokk på gulvet er som å stikke tusenvis av nåler inn under neglen. Neglen er helt svart Jeg er redd for hva dette kan være men vil ikke kontakte lege heller for at de er allerede overarbeidet og det ikke frister å dra på et legesenter nå og bli smittet av korona i tillegg. Anonymous poster hash: 04df7...d7c Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) Finn en balje, bland sammen vann og grønnsåpe, og sitt med foten i dette en halvtimes tid. Dette er hva legen vil råde deg til om du har betennelser eller slikt. Gjør dette vær dag et par tre dagers tid, om dette ikke hjelper - kontakt lege. Endret 23. mars 2020 av TwoFace Lenke til kommentar
Gjest 04df7...d7c Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Sampson skrev (4 minutter siden): Inngrodd negl? Nei tror ikke det er Inngrodd negl, skal legge ut et bilde TwoFace skrev (3 minutter siden): Finn en balje, bland sammen vann og grønnsåpe, og sitt med foten i dette en halvtimes tid. Dette er hva legen vil råde deg til om du har betennelser eller slikt. Gjør dette vær dag et par tre dagers tid, om dette ikke hjelper - kontakt lege. Å få neglen under vann har jeg prøvd men da får jeg utrolig vondt, vet ikke hvorfor men mulig jeg har hatt litt for varmt vann? Kan kanskje prøve med litt mer lunkent vann Anonymous poster hash: 04df7...d7c Lenke til kommentar
Gjest 04df7...d7c Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Anonymous poster hash: 04df7...d7c Lenke til kommentar
Gjest 04df7...d7c Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Den er svartere enn det ser ut på bildet Anonymous poster hash: 04df7...d7c Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Ikke tro at helsevesenet er overarbidet. Ring fastlegen og hør med dem om du kan få hjelp. Da tror du ikke men vet om du kan få hjelp eller ikke. Du blir ikke smittet av å gå til f.eks fastlegen din. Tenk hygiene og det ordner seg. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Du skulle ikke tilfeldigvis ha kjøpt nye sko rundt uker til en måned før dette begynte? Det minner meg hvertfall om noe en kompis hadde, neglen ble blåsvart, gjorde vondt og datt av tilslutt. Viste seg at ene skoen var hakket for liten til ene foten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå