Dumle Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei Jeg hadde en ADSL oppkobling (til NGT) som fungerte helt bra - men for 2 dager siden installerte jeg en CD-brenner og nå har jeg ikke lengre kontakt med nettet i Explorer. Jeg trodde først at jeg kanskje hadde en IRQ konflikt mellom CD-brenner og ADSL modem/ nettverkskort, men siden jeg også har ICQ som fortsatt fungerer helt perfekt.....- så er jeg "usikker" på om dette er problemet ?? Hvordan sjekker jeg IRQ og hhv. andre "interrupt" feil (eller er det det samme?) Kjører forresten windows 95 (kan det være at hovedkortet ikke har flere ressurser tilgjengelig ?) Uansett - på forhånd takk for all hjelp ! Lenke til kommentar
walestr Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei instalering av CD brenner skulle ikke gi IRQ problemer da denne bruker IDE's IRQ altså ingen egen IRQ for denne. Problemet må finnes en annen plass... Roger Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 hehe hehehe. problemet ligger nok i win95 pga. det at win95 er ganske gammelt. bytt til 2000 eller xp. eller så kan du sette nettverkskortet i en en pci slot. Lenke til kommentar
Dumle Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Bare le du *snufs* og se hvor mange venner du får....- neida, bare kødder. *he,he* Takker og bukker til dere begge..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå